V reakci na čerstvý únik fotografií nové generace městského modelu Hyundai i20 automobilka Hyundai uvolnila také základní technické specifikace a informace týkajcící se výbavových prvků.
Konkurent Škody Fabia vsadil na ostře řezaný dynamický designový jazyk, kterému Korejci říkají Sensuous Sportiness a jehož první ochutnávku nabídla nová Sonata. Pokud lze soudit pouze z prvních fotografií, nasadila i20 konkurenci laťku hodně vysoko. A stejně jako menší i10 také představovaný model bude v nabídce ve dvoubarevném provedení.
Podoba interiéru zůstává na rozdíl od exteriéru stále tajemstvím, přestože Hyundai uvolnilo jednu skicu a informace, že středobodem kokpitu budou dva 10,25palcové displeje.
Nová generace Hyundai i20 je o 24 mm nižší (1450 mm), o 30 mm širší (1750 mm) a zanedbatelných 5 mm delší (4040 mm) než ta předchozí. Velmi nepatrně se zvětšil také rozvor, konkrétně o 10 mm (2850 mm). Zavazadlový prostor městského vozu narostl oproti minulé generaci o 25 litrů na finálních 351 litrů.
Mezi pohonné jednotky se zatím řadí pouze zážehové motory – atmosféricky plněná čtyřválcová 1,2 (62 kW) a dvě výkonové verze přeplňovaného litrového tříválce (74 a 88 kW). Obě varianty maloobjemové jednotky budou využívat 48V mild hybridního ústrojí, přičemž u slabší je tato technologie dostupná pouze jako volitelný prvek výbavy. Výkon bude na přední kola přenášet šestistupňový manuál, volitelně pak sedmistupňový dvouspojkový automat. Nová i20 by měla vzniknout také v ostrém provedení N se zážehovým čtyřválcem 1,6 l.
Mezi technologické novinky patří řada asistenčních systémů. Například adaptivní tempomat spolupracuje s navigací a na základě navigačních dat a dopravních značek sám dokáže upravovat rychlost vozu. Standardem je například hlídání mrtvého úhlu, asistent jízdy v pruzích, hlídání příčného provozu za autem či autonomní nouzové brzdění. Příznivce luxusních výbavových prvků potěší funkce ovládání vozu na dálku pomocí telefonu, bezdrátová nabíječka mobilních telefonů anebo audiosystém Bose.