Honda počátkem roku omladila stávající generaci ostrého Civiku Type R. Namísto motoru, který má i nyní výkon 235 kW (320 k),se zaměřila na jízdní komfort, řízení a některé prvky výbavy. A nyní představuje hned dvě nové varianty.
Tou první je Limited Edition, a jak už samotný název napovídá, na evropské trhy se dostane v omezeném počtu. Konkrétně pouhých 100 kusů, což z ní okamžitě dělá cenný sběratelský kousek. Výrobce označuje Limited Edition za nejextrémnější provedení aktuální generace CTR. Největšími specialitami jsou 20palcová kovaná kola BBS, tužší tlumiče a strmější řízení. Honda šla po každém kilogramu, který by mohla ušetřit, a tak uvnitř vozu chybí klimatizace nebo infotainment systém. Zmizela rovněž zvuková izolace ze střechy, víka kufru či palubní desky. Výsledkem je o 47 kg nižší hmotnost než v případě verze GT, z níž Limited Edition vychází.
Honda Civic Type R platí nejen za jednu z nejlepších předokolek současnosti, ale také za designově poměrně extrémní auto, což nemusí být každému pochuti. Proto si Honda pro konzervativnější milovníky rychle projížděných zatáček připravila umírněnější variantu Sport Line. Ta se vyznačuje absenci zadního křídla a klasicky červeně obtažené detaily karoserie jsou v tomto případě vyvedeny v decentní šedé.
CTR Sport Line je také o něco komfortnější než Limited Edition a jezdí na menších 19palcových kolech z lehké slitiny a pneumatikách s měkčími bočnicemi. Navíc zde izolace z auta nemizí, nýbrž přibývá – například v zavazadlovém prostoru.