Honda (respektive Acura) NSX prošla pro modelový rok 2019 výraznější modernizací. Vůz dostal upravený vzhled, vylepšený interiér a především jiné nastavení podvozku. To má zařídit větší komfort při klidném cestování a naopak jistější jízdní vlastnosti při ostré jízdě. A samozřejmě, stejně jako velké množství jiných aut, také u NSX bylo kvůli normě Euro 6d-TEMP nutné nasadit ke spalovací jednotce filtr pevných částic.
Na první pohled prozradí modernizovanou variantu třeba dříve chromovaná lišta nad maskou chladiče, která je teď lakovaná v barvě karoserie. Designéři přidali do nárazníků prvky lakované lesklou černou barvou a hlavně dorazil výrazný oranžový odstín Orange Pearlescent. Do interiéru si zájemci mohou objednat nové modré čalounění v kombinaci Alcantary a kůže.
Doporučujeme: Honda HR-V má po faceliftu. Nové motory 1.5 Turbo a 1.6 D dorazí příští rok
Největší změny se týkají techniky. Spalovací motor dostal nové vstřikovače paliva, úprav se dočkalo rovněž turbodmychadlo a o flitru pevných částic už řeč byla. Celé složité hybridní ústrojí Sport Hybrid SH-AWD navíc řídí nový software, změnilo se nastavení elektrického posilovače řízení, stabilizace i adaptivních tlumičů. Ty jsou v nejcivilnějším režimu měkčí. Technici ale zároveň nasadili větší stabilizátory tak, aby vůz lépe zvládal ostrou jízdu. Změny výkonových parametrů tisková zpráva neuvádí, přesto má být nové NSX rychlejší. Důkazem budiž fakt, že na okruhu v Suzuce mu byl naměřen o dvě sekundy lepší čas ve srovnání s dosavadní variantou.
Objednávky na upravenou Hondu NSX už automobilka přijímá. První zákazníci dostanou svůj exemplář ještě do konce roku.