Hondu musí autař milovat z mnoha důvodů. Ať už jde o zalíbení v designu, zapálení pro konstruktérská řešení či lásku k řízení. Značka ale v minulosti myslela také na lásku fyzickou. Model S-MX z přelomu tisíciletí, o kterém jsme se dočetli na serveru Jalopnik, vznikl s cílem poskytnout řidičům a jejich protějškům soukromí, kterého se v přeplněných japonských aglomeracích mladým lidem bez vlastního přístřeší úplně nedostávalo.
Pětimístný interiér Hondy S-MX totiž šlo proměnit v obrovskou postel. Takovou, kterou závidějí i jinak slepě zamilovaní majitele VW Multivan. Lásce otevřená byla dokonce i oficiální prodejní brožura, která byl plná milostných dvojsmyslů. Třeba technické údaje byly uvedené jako „specifikace lásky“, píše Jalopnik.
Kdo se raději dívá, než čte nebo zkoumá, mohl určení vozu spatřit už ve tvaru karoserie. Lidem s hravou myslí stačil pouhý název – zkuste si v mysli otočit písmeno M o 90 stupňů doleva. Těm méně všímavým vše popsal krátce po představení přední japonský motoristický novinář Tokudaiji Aritsune. V závěru testu napsal, že tohle auto bylo navrženou výhradně a pouze s ohledem na lidskou reprodukci.
Kromě možnosti komfortně uspokojit lidské potřeby nabízela Honda S-MX také další výhody. Protože vycházela z první generace CR-V, měla pohon všech kol a obstojné terénní schopnosti.
Navzdory zajímavému nápadu se Honda S-MX trhákem nestala a pokud je nám známo, její recept přímo neokopírovaly ani další japonské značky. Možná to souvisí s tím, že Japonsko, kdysi specifické naprostou sexuální otevřeností a absencí většiny tabu z euroatlantického civilizačního okruhu, trápí dlouhodobý pokles porodnosti i zájmu o sex. Hondě alespoň nikdo nemůže vyčítat, že se s tím nesnažila něco udělat.