Americký Úřad pro ochranu životního prostředí (EPA) potvrdil u modelu Honda Clarity Fuel Cell dojezd 366 mil (589 km) a spotřebu 68 mil na galon (28,9 km/l) ekvivalentu benzínu v kombinovaném cyklu[1], což představuje nejlepší dojezd mezi všemi elektromobily bez spalovacího motoru (včetně vozidel s palivovými články a čistě elektrických vozidel) ve Spojených státech.
Clarity Fuel Cell je první automobil s palivovými články, u kterého je celé hnací ústrojí umístěno pod kapotou. V porovnání s modelem Honda FCX Clarity společnost Honda zmenšila velikost svazku palivových článků o 33 procent a zároveň zvýšila jeho výkonovou hustotu o 60 procent. Díky kompaktnímu svazku palivových článků a integrovanému hnacímu ústrojí nabízí Honda Clarity Fuel Cell prostornější kabinu s prostorem pro pět osob.
V Evropě uvede značka Honda model Clarity Fuel Cell v rámci programu HyFIVE na omezený počet trhů s cílem podpořit rozvoj, používání a životaschopnost infrastruktury pro doplňování vodíku coby paliva. Společně s partnery z oboru chce Honda rozšířit vozidla poháněná palivovými články a přispět k rozvoji potřebné infrastruktury. První vozy Clarity Fuel Cell dorazí do Evropy před koncem roku.
[1] 29,3 v městském provozu / 28,4 mil na dálnici / 28,9 mil v kombinovaném cyklu na galon ekvivalentu benzínu (MPGe); dojezd 366 mil (589 km). Na základě hodnocení EPA pro rok 2017. Pouze pro srovnávací účely. Dosahovaná hodnota MPGe a dojezd se mohou lišit v závislosti na způsobu jízdy a údržby vozidla, jízdních podmínkách, stavu hnacího ústrojí a dalších faktorech.