Přestože oficiální dodávky prvních kusů Chevroletu Corvette osmé generace k zákazníkům ještě ani nezačaly, texaský úpravce Hennessey Performance už zveřejnil svoje představy o tom, jaké modifikace pro první generaci Chevroletu Corvette s motorem uprostřed zájemcům nabídne.
Za zády posádky pracuje nový motor V8 6,2 l LT2, který v sériovém provedení poskytuje výkon 369 kW a točivý moment 637 Nm. Ovšem podle zástupců renomovaného amerického úpravce je tento výkon pro mnoho zákazníků nedostatečný. Kýžené kilowatty a newtonmetry navíc Hennessey hodlá z nového motoru V8 vydolovat prostřednictvím přeplňování, a to jak dvojicí turbodmychadel, tak kompresorem. Vrcholem by měla být 882kW (1200k) verze se dvěma turbodmychadly. Kompresorové provedení nabídne nějakých 515 kW (700 koní).
Má to však dva podstatné háčky. Tím prvním je řídící jednotka E99. Údajně je velmi komplexní a zabere hodně času, než ji programátoři rozkódují. Nehledě na to, že první kusy C8 by se k zákazníkům měly dostat až někdy v březnu nebo dubnu.
Druhé úskalí na ladiče čeká v podobě nové 8stupňové dvouspojkové převodovky Tremec, se kterou nikdo nemá žádné zkušenosti. Hennessey se ale spojil s předním americkým úpravcem převodovek, který pracoval na tisícikoňových strojích Nissan GT-R, Audi R8 či Lamborghini Huracan. Jeho jméno však prozatím neznáme. Velkou roli při ladění převodovky sehraje také fakt, zda bude zákazník jezdit pouze po silnicích, nebo také na okruhu.
Podle lidí od Hennessey je nový V8 LT2 velmi podobný předchozímu osmiválci LT1, s tím rozdílem, že nový motor má mazání se suchou skříní. To se hodí při ostré jízdě na okruhu. Udávaná nejvyšší specifikace tedy není žádnou fikcí, jen to nejspíš nejakou dobu potrvá.