Harley-Davidson Road King Special sází na drsný vzhled

09.02.2017
přidejte názor
Autor: Redakce
  • Novinka jménem Special je stylingovou variací na dosavadní Road-King

  • Technika včetně motoru Milwaukee-Eight a podvozku se neliší od ostatních modelů řady Touring, nová je hlavně silueta a barevné provedení

  • H-D Road King Special lze už objednávat. Vyjde asi na 681 000 Kč

Tradiční americký výrobce motocyklů Harley-Davidson rozšířil řadu Road King o nový model Special. Harley tak reaguje na rostoucí oblibu tzv. custom baggerů, tedy nekapotovaných cruiserů s postanními kufry. Zatímco standardní Road King i nostalgicky stylizovaný Road King Classic usilují o luxusní, poněkud opulentní dojem, minimalistické pojetí modelu Special evokuje tu drsnější stránku harleyářské subkultury.

Road King Special vychází z  loni modernizované řady Touring. Má tedy novou konstrukci podvozku a především úplně nový motor Milwaukee-Eight 107. Nový čtyřventilový vidlicový dvouválec má zdvihový objem 1745 cm3 (107 kubických palců). Harley u modelu Road King Special neudává výkon, ale točivý moment má hodnotu 150 Nm v 3250 min-1. Převodovka je šestistupňová.

Doporučujeme: Test Harley-Davidson Road Glide Special s motorem Milwaukee-Eight — Co není vidět

Od standardního Road Kingu se verze Special liší především absencí předního plexi a černým provedením padacího rámu, ovládacích prvků, motoru a výfuku. Směrovky se přestěhovaly z nosníku pod předním světlometem na řídítka. Estetika stroje tak navazuje na Softail Slim S, jehož styling se řídí stejným receptem.

Český importér nacenil Road King Special na 20 810 eur bez DPH. Po přepočtu kurzu a přičtení daně to dělá přibližně 681 000 korun. (Standardní Road King i Road King Classic přitom stojí shodných 20 060 eur bez DPH, čili asi 656 tisíc s daní.) Samozřejmě můžete utratit libovolnou sumu navíc za originální příslušenství z bezedného katalogu. Přece byste nechtěli potkat někoho na úplně stejném harleyi.

Další informace o Harleyi Road King Special najdete v tiskové zprávě:

Otevřít tiskovou zprávu

 

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?