Martin (neregistrovaný)
článěk je snůška polopravd a smyšlených věcí. 102 určitě nebnyla náhrada za Čajku M-13, to byla zejména Ćajka M-14 vyráběná od roku 1977 do roku 1988 (pak gorbačov výrobu zatrhl). Náhradou za Čajku M14 pak byla Volha 3105 vyráběná od roku 1992. pProstě 3102 byla jen vylepšená volha 24, žádná náhrada za luxusní limuzíny.
mariov8 (neregistrovaný)
V nejlepším případě se mohlo jednat o konkurenta pro současnou třídu E, řekněme dobové sedany řad W115/W114, řada W114 však měla onen chybějící šestiválec. Případně nástupce z druhé poloviny 70tých let, řadu W123, která však na konci produkce v raných 80tých letech již mohla mít ABS, AIRBAGY, turbodiesel a úplně jiný avšak stále komfortní podvozek. Již tehdy dobový "malý" mercedes mohl mít třeba klimatizaci. Jediné v čem ty auta byla srovnatelná byly rozměry a výkon základních motorů. Mercedes měl docela běžně o polovinu i dvakrát výkonnější motory a atakoval rychlost 200km/h. Třída S se dala postavit leda tak k oné "Čajce". Ačkoliv měla i v mých očích Volha svoje kouzlo, vždy to byl jen chudý příbuzný západních konkurentů. Článek je plný fantazií, v mnoha bodech.