Galerie: Co všechno vás čeká v běžném provozu, když si pořídíte Ladu Niva?

18 nových názorů
Autor: Redakce Autobible

[su_label type="info"]TIP[/su_label] Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

[su_label type="info"]TIP[/su_label] Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

  • Ano, velmi dobře víme, že Lada Niva je off-roadová ikona, která v terénu přejede téměř vše 

  • Jenže život není jen terén. Při obyčejném denním soužití má Niva určitá specifika 

  • Je vlastně docela hezké, že si i v roce 2017 můžete za celkem přijatelné peníze pořídit zcela nového veterána 

Do redakce se nám na krátkou chvíli dostavila Lada Niva. Ono se to nezdá, ale jde o docela speciální událost. V záplavě všech možných crossoverů a SUV, která si na terénní auta pouze hrají, je možnost otestovat čistokrevný off-road dnes už opravdu ojedinělá. Většinu času jsme proto během testu strávili na nezpevněných cestách, jenže život není pouze terén.

I Nivu občas člověk použije jako obyčejné auto a pak naplno vyniknou v dnešní době u nového automobilu poněkud netradiční drobnosti. Lada 4x4, jak zní aktuální oficiální název vozu, má zkrátka jistá specifika. O co jde, to si můžete prohlédnout v přiložené galerii.

Doporučujeme: Lada slaví 40. výročí modelu Niva speciální edicí limitovanou na 1977 exemplářů

Ne, nechceme Ladu 4x4 kritizovat za věci, které k ní jednoduše patří. Jen jsme chtěli ukázat, co také přináší obyčejné používání ruské terénní legendy. Někdy je to úsměvné (třeba otočný ovladač regulující intenzitu klimatizace, která stejně v praxi působí spíše dojmem vypnuto/zapnuto), jindy roztomilé (jako například malinkaté klíčky a retro čalounění stropu) a někdy lehce otravné (jako manuální převodovka, kde u zcela nového auta hledáte zpátečku).

Mimochodem, až překvapivě hodně lidí se za touto Nivou ohlíželo. Těžko říci, zda si mysleli, že jde o čerstvě zrenovovaného veterána, nebo za tím stála pouze netypická karoserie pick-up. Každopádně to byly zajímavé tři testovací dny.

wwldzpcrf (neregistrovaný)
Galerie: Co všechno vás čeká v běžném provozu, když si pořídíte Ladu Niva? - Autobible.cz awwldzpcrf [url=http://www.gt47x79m7we1i5r50hsrp162g8pl856zs.org/]uwwldzpcrf[/url] wwldzpcrf http://www.gt47x79m7we1i5r50hsrp162g8pl856zs.org/
david (neregistrovaný)
Musím se připojit ke kolegům článek nic neříkající ztráta času ho číst - čekal jsem víc, ale za foty děkuji ty mi o autě toho řekli více.
Viktor (neregistrovaný)
Nikdo nepsal ze bude nejde nejaky clanek, ale ze specifika najdete v galerii. Splneno, i s popisem.
Zdeněk (neregistrovaný)
Z celého článku jsem se dozvěděl, že zapalování je vlevo a mam jezdit do myčky.
Bruno (neregistrovaný)
Nivu jsem měl 6let 1.7i prvni face lift měnil jsem na ni vše mimo motoru a převodovky tam byl ještě znak cccp takže ještě poctivější jinak hnivku už bych nechtěl i když jsou díky za pusinku ale jinak pořád v servisu leda do lesa na dřevo možná
zemekf (neregistrovaný)
Když sem začínal jezdit, neměla auta klimu, zimní a letní gumy, ABS, ESP, ASR, ale za volantem řidiče a ne majitele řidičáků ..... a dojeli sme kam sme potřebovali i na náledí, blátě, polňačce a vůbec ..... Pane redaktore ))))))) no tak, popravdě, moje první jízdy byly s koněm a žebřiňákem k mlatičce )))))))))
Michal (neregistrovaný)
Máme je v práci 3x! Je to děsný kepl, ne, že jenom vypadá jako auto před 30ti lety, ale pořád jsou jenom v servisu! Ložiska v kolech, spoka, a hlavně sedačky, to je šílený, záda v ( ! ) za pár hodin v tomhle keplu! Lidi nekupovat, je to šmejd! Kdysi možná plnili to co měli, ale teď je to šmejd, hnusnej, šmejd! Motor? děsný, pětka jen na rovině a pořád padá výkon, na 1700 obsah?! KKKEEEPPPLLL, hnus! Kola jako kdyby byly od kočárku :-))
mira (neregistrovaný)
Celý problém asi opravdu bude v tom, že dnes se vlastně auta do terénu nevyrábí. SUV to nezachrání. Navíc v dnešní době se více cení možnost ovládat auto mobilem než skutečné užitné hodnoty. A takto jsou auta i ceněny a posuzovány žurnalisty. No lepší to už nebude.
Jaroch (neregistrovaný)
Mirku ten článek Ti asi unikl protože nadpis zní : Co všechno Vás čeká ....... No a nás čeká otočný ovladač , malinkaté klíčky , retro čalounění stropu a hledání zpátečky . Ten zbytek byla jen nestravitelná omáčka kolem . Ostatně jako celek to bylo nestravitelné , o ničem a k ničemu .
Vladimír (neregistrovaný)
Napsat takovou nečtivou a nic neříkající slátaninu po třech dnech s autem, toť ukázka bídy naší žurna... Promiň žurnalistiko, pan Dittrich ani neví, co to slovo znamená. On totiž tento koncept, či ofocené poznámky, nikoliv článek, navazují na podobné pokusy pisálka D. V předchozích příspěvcích. Nápad a poutavost se dosud nedostavily.
Adolf (neregistrovaný)
Autor článku je nemocný a měli by mu ihned zakázat psat.Ale vzhledem k jeho nízkému věku a nezkušenosti se to dá vydržet
Ladislav Javurek (neregistrovaný)
Lada Niva, kéž bych ho měl,,, S Pozdravem L.Javurek Lanškroun
Děčín (neregistrovaný)
Nějak nechápu, proč je článek tak směšně krátký, když jste vozidlo, jak píšete testovali tři dny.
Děčín (neregistrovaný)
Mohu se zeptat, kde je nějaký článek z testu tohoto vozidla???
Jezdec (neregistrovaný)
Co na tom geplu furt chválíte? Léta jsem s tím trpěl na cestě i v terénu a nikam to neposunuli, zlatý UAZ. Vot eto trgedia.
  • Našli jste v článku chybu?