Anonym123 (neregistrovaný)
Prosím, přísně přesněji - Škoda 110 Supersport opravdu není vývojovou verzí Feratu, ale je tomu přesně naopak. Nejprve byl SS, který Pištěk totálně podělal a udělal z něj hnusnýho Ferata. 1100 GT, alespoň podle toho, co vím, nikdy neměla a ani nechtěla být označována jako Škoda, vždy jen ÚVMV. To stejné je u BAZu, ani v oficiální knize o vývoji aut v Bratislavě, co v muzeu, kde Oficiál vytáhli, se nepíše cokoliv o jménu Škoda v názvu. Technika je z MB, ale jmenovalo se to prostě BAZ Oficiál a BAZ Furgonet. Přidávat tam Škoda je zkratkovité a prvoplánové... Škoda, protože fotky jsou to mimořádně zajímavé a jinak než knižně prakticky neviděné...
Ivo Hřebačka (neregistrovaný)
Co stálo za to nebo ne, je asi jedno. Naši konstruktéři měli nápady, to je důležité. Věřím, že je mají i dnes a je jedno, jestli to pohřbili komunisti nebo dnes kapitalisti z VW. Ona konkurence uvnitř se těžko snáší.
Anonym (neregistrovaný)
Je hezké vidět, jak se škoda vždy od dobrého nápadu vydala uplně opačným směrem a vyrobila absolutní shit .. no a zůstalo jí to dodnes ... za komačů lidi neměli na výběr a škodovky kupovat museli ... ale proč to kupují dnes když na trhu jsou za stejnou cenu mnohem kvalitnější vozy - to mi hlava nebere.
Eleanor GT (neregistrovaný)
Nevím, nevím.ale když sednu do BMW E 21 nebo do Opelu Kadett z roku 1980 nevidím nic zábavného na Škodovkách z těchto let.Vývoj automobilek od 70 let byl tak revoluční ,že do dnes se dá na taková auta dívat celý den.Jsem bývalí vexlák s ojetými auty a teď jezdím ve VW Golf 1,6 diesel z roku 1983.Každé ráno otočím klíčkem a auťák na první chytne.A když se něco náhodou rozbije stačí šroubovák a desítka klíček.Pokrok nezastavíš ,ale nemusíš cpát prachy za stupidní výměny dvou hmot,filtrů pevných částic a dalších schválně nastrčených kurvítek.Zlatý osmdesátky!