Anonym123
(neregistrovaný)
15. 11. 2017 15:45
Prosím, přísně přesněji - Škoda 110 Supersport opravdu není vývojovou verzí Feratu, ale je tomu přesně naopak. Nejprve byl SS, který Pištěk totálně podělal a udělal z něj hnusnýho Ferata. 1100 GT, alespoň podle toho, co vím, nikdy neměla a ani nechtěla být označována jako Škoda, vždy jen ÚVMV. To stejné je u BAZu, ani v oficiální knize o vývoji aut v Bratislavě, co v muzeu, kde Oficiál vytáhli, se nepíše cokoliv o jménu Škoda v názvu. Technika je z MB, ale jmenovalo se to prostě BAZ Oficiál a BAZ Furgonet. Přidávat tam Škoda je zkratkovité a prvoplánové... Škoda, protože fotky jsou to mimořádně zajímavé a jinak než knižně prakticky neviděné...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Rudo Schmidt
(neregistrovaný)
15. 11. 2017 15:47
Zase niekto múdry... AZNP - Automobilové Závody Národní Podnik. Od koho pochádza "tvrdenie, že komunisti nemali dosť peňazí na betérie, tak sa muselo auto štartovať so stlačenou, vypnutou spojkou?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
bak
(neregistrovaný)
15. 11. 2017 17:11
ty mrdky co produkoval baz stály opravdu za to
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ridic
(neregistrovaný)
17. 11. 2017 17:17
Garde z BAZu stalo za pikču, ti drotári se nic nenaučili
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ivo Hřebačka
(neregistrovaný)
22. 11. 2017 8:40
Co stálo za to nebo ne, je asi jedno. Naši konstruktéři měli nápady, to je důležité. Věřím, že je mají i dnes a je jedno, jestli to pohřbili komunisti nebo dnes kapitalisti z VW. Ona konkurence uvnitř se těžko snáší.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Anonym
(neregistrovaný)
6. 12. 2017 7:36
Je hezké vidět, jak se škoda vždy od dobrého nápadu vydala uplně opačným směrem a vyrobila absolutní shit .. no a zůstalo jí to dodnes ... za komačů lidi neměli na výběr a škodovky kupovat museli ... ale proč to kupují dnes když na trhu jsou za stejnou cenu mnohem kvalitnější vozy - to mi hlava nebere.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tadeus
(neregistrovaný)
7. 12. 2017 21:09
Prosím pamětníky - obrázek ortodoxu, není náhodou focen za truhlárnou UVMV ?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Eleanor GT
(neregistrovaný)
12. 3. 2018 22:34
Nevím, nevím.ale když sednu do BMW E 21 nebo do Opelu Kadett z roku 1980 nevidím nic zábavného na Škodovkách z těchto let.Vývoj automobilek od 70 let byl tak revoluční ,že do dnes se dá na taková auta dívat celý den.Jsem bývalí vexlák s ojetými auty a teď jezdím ve VW Golf 1,6 diesel z roku 1983.Každé ráno otočím klíčkem a auťák na první chytne.A když se něco náhodou rozbije stačí šroubovák a desítka klíček.Pokrok nezastavíš ,ale nemusíš cpát prachy za stupidní výměny dvou hmot,filtrů pevných částic a dalších schválně nastrčených kurvítek.Zlatý osmdesátky!
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Kvak
(neregistrovaný)
14. 3. 2018 23:53
Bývalý s tvrdým yyyyy prosím p.Vexláku....nebo si prodával "boni" ???
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
j
(neregistrovaný)
13. 3. 2018 13:41
anonym je pěknej kokot, měl na mysli asi dacie
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Kvak
(neregistrovaný)
14. 3. 2018 23:50
Protože jsi anonym co jezdí v Loganu.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat