Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Galerie na středu: Vyplatí se nejoblíbenější auta s dieselem? Jen když najedete stovky tisíc km. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Z
(neregistrovaný)
28. 6. 2017 13:28
Většinou se k obdobným článkům nevyjadřuji, protože jsou zavádějící a nesmyslné, ale tentokrát už mi to nedá. Autor opakovaně brojí v poslední době proti naftovým autům, zřejmě aby byl IN. Vrcholem nesmyslnosti je pak vycházet ve srovnání s tabulkovými spotřebami. Realita je úplně jinde... Sám vlastním 3 naftová auta, 1,9 SDI, 1,9 TDI, 2.0 TDI a o benzínu nechci ani slyšet a proč? Protože jezdím na dálnici a zde jsou rozdíly propastné, zatím co velmi svižnou jízdou se Sharanem 1,9 TDI, 110 kW mám reálnou spotřebu 7,3 L nafty, u benzínového motoru (je jedno jaký) u podobně velkého auta se pod 10 L nedostanete, u Golfu 2.0 TDI je rozdíl samozřejmě větší. Fabia 1,9 SDI je pak moje pracovní auto, které má spotřebu na dálnici 4,5L nafty, což je z říše snů... Tolik proklamované opravy a jejich náročnost jsou mýtem - dohromady mají auta skoro 1.mil km a měnil jsem pouze dvouhmotý setrvačník za 9.000,- Kč.
Benzínová auta (naposledy Toyota Auris 1,6) v dálničním a svižnějším provozu zcela (z pohledu spotřeby) selhávají - u Toyoty podstatně pomalejší jízdou (v průměru cca 30 km/h) než s Golfem jsem měl průměrnou spotřebu 8,9L benzínu, takže šla z domu.
PS: filtr pevných částic se u VW dá vyčistit za 500,- Kč
Já osobně na tyhle trendy kašlu a jedu do Němec pro A6 3.0 TDI, dokud jsou...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM