Pavel (neregistrovaný)
Mercedes|?Spíš snad BMW.Ale - není důležité kolik světel auto má, ale aby z něj bylo vidět a bylo viděno. Nechápu proto tu zcela zcestnou zákonnou úpravu denního svícení.Proč nestačí používat tlumená světla a proč zezadu auto svítit nemusí?V mlze je to zvláště velmi "užitečné".Stejně jako debilní ustanovení, že auta mají velký zadní nárazník a proto nemusejí mít zástěrky na zadních kolech. (návrh Cyrila Svobody)Pokud jde ještě o to denní svícení tak vím, že lze tlumená světla používat, ale proč jsou všechna auta vybavována "frajerským a někdy neviditelnými) LED svítilnami?
j130jirin (neregistrovaný)
kopie mercedesu?hmm zajímavý názor ale jestli se trošku zajímáš o auta,tak bys mohl vědět,že třeba brzdy na všechna čtyři kola měla naše tatra,to měl ještě mercedes kola z gumovýma odručema a bržděná dvě kola,škoda taky nebyla pozadu,než vlastnit mercedes rač budu jezdit velorexem.
Dif (neregistrovaný)
trošku trapný článek, vysvětlovat, co jsou 4 světlomety....u kulatých je něco jiného, než ten paskvil, který kazí jinak povedenou příď auta, nesedí proporčně a boří přední masku... Navíc, pokud poukazujete na Yetiho, tak pak jsou téměř všechna auta "4oká", neb u Yetiho jsou to mlhovky, u Kodiaq také...ty jsou u velké části všech značek :D :D ....takže který inteligent tento článek napsal? Trvalo 5 minut najít trapné fotky aut, které všichni znají????
Standa1 (neregistrovaný)
Nakonec si zvykneme a budeme to potom chválit .Bylo to bodnutí do osího hnízda jelikož škoda je sdcová záležitost a i já kafrám ale slyšel jsem že to je nadčasový trend a my do něj dozrajeme a tak já jdu zrát třeba si nakonec zvykneme
Jirka_1 (neregistrovaný)
Když jsem tak u těch čtyř světel, Fiat 125 měl jak hranatá (origo italský 1600 ccm), tak kulatá (125p). Žigul je měl u verzí 1500 - 1600 také. A tak bych mohl vyjmenovávat dál. P.S.: v reálu jsem zatím novou škoduli neviděl, prý vypadá lépe, než na fotkách. Tak uvidím... Mimochodem nikde není napsáno, že v případě velké, skutečně velké kritiky napříč všemi zeměmi, kam se Octavie vyváží, že další modelový rok bude mít světla zase jen dvě. Ale nevěřím tomu, protože jak víme, tak největší kritici škodovek jsou jen a pouze pomatení Čecháčci, kterým se nikdo a nikdy nezavděčí... :-) Čecháčci hledají kdejakou pitomost, nepodstatný detail, který jinak mimo ČR nikomu nevadí, jen aby poslintali něco na co nemají, co si nikdy nekoupí a když, tak jen hodně olítané z bazaru za pár korun... Viděl jsem podstatně víc estetických sprasenin, než jen čtyři oka u Octavie a kolik se toho prodalo... :-)
Petan (neregistrovaný)
Nový facelift nevypadá zle. Za nějaký čas určitě příjde i 4oká Fabie. Jde jen o zvyk. Já osobně jsem před časem neodolal a koupil Octavii kombi 2012. Auta to nejsou špatná, motor TSi je svižný, dobrá výbava, ale pokud máte v baráku jako druhé MPV, tak je Octavia malá, nepohodlná, žádný komfort, žádné odkladací plochy. Ikona českých řidičů nás tedy moc nenadchla.
Honza (neregistrovaný)
Pokud "čtyřoko", tak kdepak je fáčko TOP X(x) a MTX Cabrio ? Že by autor článku opomněl na poslední vzhledné auto se čtyřmi světlomety ? (neberu pokusy na Felicii aka Polo a individuálky na Fábiích a Octaviích) A k nové "jakočtyřoké" Octavii - ano, zvykejme si, lépe už bylo. Další na řadě bude SuperB a potom Rapid.