Mirek KM (neregistrovaný)
Nestaci se poklchat co delali nasi dobri predkove a tatove za krasne na tu dobu veci,,,To ze Karosa uz neni v nazvu mne mrzi byl jsem jeden s tech mladych ,kteri davali dohromady SM'11 a nekde asi jezdi dodnes...prima/ a tak trochu historie neskodi panove a mudrci ....Ceskoslovensko bylo velmoc v dost veci a cizi nam je zavideli...jinak by asi nebylo co krast ne!!!!!!!!!!
Hako (neregistrovaný)
Jezdil jsem v Praze v MHD 15 let a několik typů autobusů jsem vystřídal. Jako první byl samozřejmě typ Škoda 706 RTO. Když přišly první autobusy ŠM 11, tak pokud vím, aspoň v Praze se jim začalo říkat "Šiml". O tom, že se jim říkalo "Šemík", jsem se dočetl až v tomto článku. Nikdy jsem tuto přezdívku neslyšel. Přišlo i pár ŠL11, kterým se říkalo "Ešelky".
Miroslav Heyduk (neregistrovaný)
40 letá hrůzostrašná vláda komunisticko bolševických "zločinců" má své legendy, včetně poprav spoluobčanů co si přáli již tehdy před léty dnešní demokratický kapitalismus....a jaké, že legendy bude mít 30 letá nesametová vláda kapitalisticko tunelářské garnitury v naší kriminalitou a vraždami prolezlé vlasti ? češi zkuste zakejhat
Pavel (neregistrovaný)
Autobusy ŠM 11 pamatuji do roku 1983 jezdili v Praze tuším to byla linka 123 ta byla poslední v roce 1983 to mi bylo 7 let RTO jezdili jako linkový autobusy ze Želivského nebo ze Sokolovské končili tuším v Ondřejově v Mnichovicích u Říčan byli vidět někdy do roku 1984 tuším žejsem s ním jednou jel jako malý kluk v 8 letech se svou máti nejhezčí byli na těh autobusech ty velké hodiny u řidiče a ta hrobka kryt motoru dokonalý bylo to zavírání dveří pořádná rána když se zavírali přední dveře
Ladislav (neregistrovaný)
U těch náklaďáků jste zapomněli na klasiku a největšího dříče mezi náklaďáky " Barča, Baruška" neboli Škoda 706 RO i RTO