Galerie: Podívejte se, jak v průběhu času rostly ledvinky na BMW řady 7

1 nový názor
Autor: Redakce Autobible

[su_label type="info"]TIP[/su_label] Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

[su_label type="info"]TIP[/su_label] Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

  • BMW řady 7 vzbudilo svou novou přední částí hodně emocí 

  • Vůz dostal největší masku ve své historii 

  • Důvodem je hlavně to, že se takové řešení reálným zákazníkům líbí 

BMW řady 7 aktuální generace G11 prošlo modernizací, která vyvolala hodně emocí. Důvod je prostý, vlajková loď mnichovské automobilky dostala největší ledvinky v celé své historii, přičemž ty jsou oproti předfaceliftové variantě téměř dvojnásobné. V kontextu starších variant tohoto modelu je to dokonalá revoluce, která naplno vynikne zejména tehdy, když si všechny generace dáme vedle sebe, jak si to můžete prohlédnout v přiložené galerii výše.

Nové BMW 7 dostalo v rámci faceliftu o 40 % větší masku a o 25 koní slabší dvanáctiválec
Přečtěte si také:

Nové BMW 7 dostalo v rámci faceliftu o 40 % větší masku a o 25 koní slabší dvanáctiválec

Jestli se pořád ptáte, proč tak radikální změna, odpověď je prostá. Někde se sice uvádí, že takto velké ledvinky mají svou funkci, neboť musí uchladit i dvanáctiválec, ale to není hlavní příčina. Ostatně původní verze měla ledvinky menší a dvanáctiválec výkonnější a třeba taková generace E38 měla masku doslova miniaturní, ačkoliv i ta byla dostupná s dvanáctiválcem. Podstata je mnohem jednodušší. Zákazníkům se takové řešení prostě líbí. Ne těm, kteří o autě diskutují pod různými články, ale těm, kteří si BMW řady 7 reálně kupují. Zejména pokud jsou z Asie.

Uvidíme, jak bude vůz vypadat v reálu. Někdy fotky klamou, nicméně takhle ve srovnání s ostatními variantami se zdá, že BMW řady 7 bývalo i elegantnější.

JohnST (neregistrovaný)
Taketo riesenie sa iste nepaci europanom ale cinanom. A BMW si pre ich zvrateny vkus posramoti reputaciu. tak im treba.
  • Našli jste v článku chybu?