davidk (neregistrovaný)
To je ale blbost tenhle článek, fakt. Snad každého napadne že 50kW motory budou mít s váhou nat 700 Kg velký problém. A když už jde o 1000kg, tak tomu ani turbo nepomůže (a když jo, tak jen dočasně než chcípne). A pořizovat si MPV nebo 1.0 chcípáčka když chci auto na zrychlení? Lepší článek by nebyl?
pepa (neregistrovaný)
Na co mi je jet 200 když se tu nesmí touto rychlostí jet a hned z křižovatky vystartovat jako raketa a za křižovatkou mit třeba 70 a přijít o papíry tak to má smysl?Mám offroad auto obsah 3L. na tahání dřeva a materiálu.A i když je prázdné tak vic jak 130 nejezdím.
Kejny (neregistrovaný)
Toto mi přijde jako úplná hovadina, některé nebo spíše většina z toho jsou auta dělaná jen do městského provozu. V této kategorii bych ani nedával hodnocení protože do města stačí pouze 50km/h když je velký provoz nezařadím někdy ani trojku než projedu celé město. To rovnou můžete udělat článek o sportovních autech které má nejpomalejší zrychlení...
rrren (neregistrovaný)
autobible už nahradila novináře umělou inteligencí. Článek je sice myšlenkově chudý, ale místo zaplácne a občas je někdo tak zpozdilý, že na něj klikne o očekává nějaké počtení. Příště budu opatrnější.
Jan (neregistrovaný)
Kde se mohu přihlásit na práci redaktora v autobibli? Uměl bych i 15 aut s nejmenším kufrem, 15 aut s nejmenším rozvorem, 15 aut s nejnižší maximální rychlosti...sice nevim k čemu je to dobré, ale aspoň bych si vydělal