Pavel
(neregistrovaný)
9. 5. 2017 23:27
O článku bych řekl "nic moc". To nejsou ani povrchní znalosti o této značce. Například konstatování, že od doby první Delty už šlo jen o přeznačené Fiaty... Mohl by mi autor ukázal fiaťáckou předlohu Kappy? Nebo Thesise? Ne, nemohl. Smutné na osudu Lancie je to, že ačkoli se ji Sergio M. rozhodl pohřbít a ponechal jen Y, zatímco do Alfy pumpuje milióny a milióny EUR, tak výsledkem je to, že za celý loňský rok se v Evropě (vlastně jen v Itálii) prodalo víc Lancií Y (66941 ks) než všech Alf dohromady (66155 ks). Tomu se říká efektivita...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ray
(neregistrovaný)
10. 5. 2017 7:41
Delta Integrale HF, Stratos, 037. Největší legendy od Lancie , které nikdy neupadnou v zapomnění. Mají své místo v automobilovém nebi.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat