[su_label type="info"]TIP[/su_label] Galerii otevřete klepnutím na první obrázek
-
Moderní čtyřkolku s automatem do půl milionu prakticky nekoupíte
-
Specifická kombinace pohonu vyřadí řadu výrobců ze hry
-
Na škodovku s automatem a čtyřkolkou potřebujete 700 tisíc
-
Subaru, Suzuki a Opel nabízejí nejpřijatelnější ceny
Pod pojmem „nejlevnější auto“ si každý představí Dacii, ale to jen v tom případě, pokdu se má jednat o uzavřený přepravník bez dalších specifických požadavků. Jenže zákazníci mají různé potřeby a někdo prostě ví, že musí mít auto s pohonem všech kol a zároveň nechce (nebo ze zdravotních důvodů nemůže) řadit. V takovém případě automaticky vypadne z výběru řada značek a situace se dost pročistí.
Doporučujeme: Velké srovnání naftových kombíků s automatem – Hyundai i30, Opel Astra, Peugeot 308 a Škoda Octavia
Nejlevnější čtyřkolkou s automatem je Suzuki Jimny. Váhali bychom ale považovat tento kompaktní offroad za plnohodnotné moderní auto. Je potřeba smířit se s tím, že na moderní a komfortní čtyřkolku s automatem budete potřebovat necelých 550 000 korun.
Do popředí se najednou dostávají úplně jiní výrobci, než kteří podobné žebříčky „nejlevnějších nej“ plní v jiných případech. Ze hry o nejdostupnější auto podle našeho zadání prakticky vypadne domácí Škoda, naopak velice silnou nabídku automatických čtyřkolek má třeba Suzuki a samozřejmě také Subaru. Zajímavé je, že v netradičních kombinacích výbav, motorů a verzí má vždycky své zastoupení Opel. Ten má řešení snad pro každého a vždy je mezi nejdostupnějšími auty.