Lukáš
(neregistrovaný)
17. 1. 2018 11:40
Neuvést Tatru 77 jako defakto první sériově vyráběný vůzem s aerodynamickou karosérií mi řijde jako nevzdělanost....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdeněk Král
(neregistrovaný)
17. 1. 2018 13:40
Král
Musím se přidat k Lukášovi. Že cizí media i zahraniční publikace pomíjely a pomíjejí prvenství a přínos českých automobilů, přičemž je jich víc než Tatra 77, to je sice škoda, ale že český redaktor je nevzpomene, to je opravdu na pováženou. Ví o nich vůbec?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pepa
(neregistrovaný)
17. 1. 2018 20:03
Mě by zase zajímalo, proč se nikde neuvádí, že ruská Lada před pár lety vyráběla současně 6, nebo 7 typových řad automobilů (nezaměňovat s modely). Ať se to někomu líbí, nebo ne, je to tak. Která jiná světová automobilka toto dokázala ? A za informaci o roční produkci, kdy naše tuzemská automobilka ve všech světových závodech výroby Škody poprvé předběhla v produkci ruskou Ladu teprve zhruba před 11 lety, mě už asi zdejší diskutující ukamenují. Berte to jako technický údaj, ne jako politickou agitaci.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat