[su_label type="info"]TIP[/su_label] Klikněte na galerii pro větší zobrazení
Pro automobilky je nesmírně obtížně vidět za roh (a za rok). Mohou reagovat na aktuální trendy, někdy se zas pokoušejí trochu riskovat, aby přišly s něčím novým. A jindy se třeba jen snaží oslovit zákazníky, kteří mají zkrátka jiné chutě. Trh pamatuje nejen mnoho více či méně úspěšných modelů, ale i řadu těch, které se neujaly úplně podle představ výrobce.
Takové případy najdeme dokonce i mezi luxusními a prestižními značkami. Třeba takový tisícikoňový supersport Bugatti Veyron ke konci svého životního cyklu poměrně obtížně hledal poslední klienty limitované produkce. S propadáky přišly i jinak úspěšné automobilky a zatímco finanční oddělení z nich má dodnes zlé sny, zbytku světa slouží tyto vozy jako připomínka, že tudy cesta nevede. V galerii najdete několik případů z poslední doby a dva legendární omyly produktového plánování z historie.