Galerie: 13 automobilových propadáků, které trh nepřijal

23.07.2018
5 nových názorů
Autor: Redakce Autobible

[su_label type="info"]TIP[/su_label] Klikněte na galerii pro větší zobrazení

Pro automobilky je nesmírně obtížně vidět za roh (a za rok). Mohou reagovat na aktuální trendy, někdy se zas pokoušejí trochu riskovat, aby přišly s něčím novým. A jindy se třeba jen snaží oslovit zákazníky, kteří mají zkrátka jiné chutě. Trh pamatuje nejen mnoho více či méně úspěšných modelů, ale i řadu těch, které se neujaly úplně podle představ výrobce.

Takové případy najdeme dokonce i mezi luxusními a prestižními značkami. Třeba takový tisícikoňový supersport Bugatti Veyron ke konci svého životního cyklu poměrně obtížně hledal poslední klienty limitované produkce. S propadáky přišly i jinak úspěšné automobilky a zatímco finanční oddělení z nich má dodnes zlé sny, zbytku světa slouží tyto vozy jako připomínka, že tudy cesta nevede. V galerii najdete několik případů z poslední doby a dva legendární omyly produktového plánování z historie.

Radůz (neregistrovaný)
Mě by se fabie RS líbila, ale nemám zrovna nejradši automaty. Holt nezbývá nic lepšího, než si koupit v bazárku klasickou fabii a na silnější motor se holt vykašlat :)
Gaudi (neregistrovaný)
Moduse máme, a jako druhý auto do rodiny je dobrej. Žena + dvě děti a kočárek uplně v klidu. Pode mě spíš špatnej marketing. Než že by se jednalo a špatný typ auta.
Márty (neregistrovaný)
Suzuki Kizashi zabila především hodně sebevědomě nastavená cena (v základu skoro 700 tisíc), která konkurovala zavedeným značkám, a to si Suzuki bohužel dovolit nemůže.
  • Našli jste v článku chybu?