Galerie: 12 nejlevnějších aut na českém trhu, která jedou přes 250 km/h

21.03.2018
18 nových názorů
Autor: Redakce Autobible

[su_label type="info"]TIP[/su_label] Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

[su_label type="info"]TIP[/su_label] Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

  • Na auto rychlejší než 250 km/h vám stačí méně než milion

  • Porsche „gentlemanskou“ dohodu německých automobilek nedodržuje

Hranice 250 km/h má magickou přitažlivost. Částečně proto, že je to číslo tak hezky „půlkulaté“, ale hlavně díky tomu, že ikonické rychlé a sportovní modely německých značek mívají udávanou maximální rychlost právě 250 km/h. Jde o důsledek gentlemanské dohody tamních automobilek, i když třeba Porsche elektronické omezení nejvyšší rychlosti nepoužívá.

Doporučujeme: Pět hrubých řidičských chyb, které vás mohou na silnici stát život

Jak jsou nová auta stále silnější a výkonnější, dnes už vám k překonání „magické“ hranice 250 km/h stačí necelý milion. A za dva miliony můžete mít auto, které jede přes tři sta. Výběr dvanácti nejlevnějších aut na českém trhu, která se dostanou přes 250 km/h, najdete v přiložené galerii.

William (neregistrovaný)
Pane boźe tyhle keci o oktavkach atd ! Je videt panove .źe jste v ničem poradnem jeste nejely ,stacilo by treba V6, nebo V8 nedejboze V 10 ,V 12 ! Spadla by vam brada !!!
Petr (neregistrovaný)
Asi všechny dnešní hothatche nad 250HP dají cca něco málo nad 250km/h. Cupra s omezovačem údajně na 250 dá 262 podle GPS, asi tu gentlemanskou dohodu Španělé pochopili poněkud volněji.
Jan (neregistrovaný)
Ford mustang 5.0 450 koni manuál, nový těsně po milion, 250 jako nic...
Luboš (neregistrovaný)
Autor asi zřejmě ještě nikdy neslyšel o Chevroletu Camaro mod. řada 2017, 470 koní, objem 6,2 l, z nuly na 100 za 4,1 vteřiny, cena lidová - pouhých 1 500 000 ,- Kč. Jedno jsem si sám pořídil ..... bomba, debila s Porchem potkáte každý den.....
MIrek (neregistrovaný)
äsi 4 stoji min nez mega ale jinak je to pres 2 mega u vetsiny aut.
Standa (neregistrovaný)
V dobře načipovaný klasický pochcaný Oktáve 1.9 TDi 81kW mi tachometr končí na 225km/h a otáčkoměr jde o kus dál. Do červenýho. Brácha měl dobře udělanýho NAFTOVÝHO Leona TDi a ten šel přes 240km/h. Věřím,že s delší převodovkou a dalšímy potřebnými úpravami by hranici 250km/h jistě pokořil. Ceny aut směšný. Naopak jízda ve Ferarri (červený placatý asi F440) oproti bráchovýmu Leonu pro mě byla velkým zklamáním. Větší adrenalin a zrychlení bylo v Leonu,kterej měl papírově "poloviční" výkon. Na co auto za milion ?? Navíc pro mě je důležitější pružný zrychlení jak píše Filda a tady na plný čáře vyhrávaj dobře udělaný rotačky a PDéčka... sorry,furt se tu všude hejtuje nafta,ale já vůbec nevim proč. Nic benzínovýho mi zatim neuspokojilo.
foji (neregistrovaný)
Co by to bylo za článek o rychlostech 250+ kdyby se v komentářích neobjevila přečipovaná oktávka v tdičku.
TfujStando (neregistrovaný)
tak bezesporu... 1.9TDi je synonimum slova ULTRAMEGASPORT, trhač rodidel, koberce a požírač dětí! Od takových bestií by se ty "červený placatý" měly držet sakra daleko, aby si náhodou neuhnaly ostudu. #NOSMOKENOFUN #TDIisLIFESTYLE!BRO!! #NOchip-NOTDI
Filda (neregistrovaný)
ani neni treba aby auto litalo dvestepade staci 150-180 ... ale at to udela za 15 vterin, pruzne zrychleni je pro mne milionkrat zajimavejsi nez maximalka na kterou potrebuju dve minuty a dvacet kilometru volny dalnice !
Martin (neregistrovaný)
250Km/h umela i moje Toyota Celica r.v. 1998 a zdaleka nemela otacky v cervenych cislech. Porizovaci cena 80.000,- Kc.
JB (neregistrovaný)
No nevím, rád bych viděl u aut ty ceny. Pod milion Focus a Civic asi jo, těsně bez žádné další volitelné výbavy, u ostatních pochybuji, nechce se mi to všechno hledat, ale Kia, Alfa, ani Subaru pod milion za nové nelze a ostatní myslím taky ne.
  • Našli jste v článku chybu?