rock
(neregistrovaný)
20. 10. 2016 8:24
Citroën Traction Avant za koncepci vše vpředu + samonosnou karosérii
Austin / Rover / Morris Mini za obestavění prostoru z jinýho světa ve srovnání se svojí soudobou konkurenci
Renault 16 za hatchback
a jako bonus
Lamborghini Miura za uložení motoru uprostřed
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
22. 10. 2016 15:56
Pokud vím, první aerodynamicky vyvinutý vůz byl Tatra 77, ne?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
JJ
(neregistrovaný)
22. 10. 2016 17:27
Tak, tak.
Airflow má ve skutečnosti chabou aerodynamiku. Tatra prošla i větrným tunelem a byla první skutečně aerodynamické sériové auto.
Cx 0,36, inovovaná verze 77A dokonce Cx 0,21!!!
Airflow byl propadák a do tohoto žebříčku vlastně nepatří...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
asda
(neregistrovaný)
22. 10. 2016 17:26
No brouk nebyl novátorský, byla to kopie tatrovackeho vozu... Zase článek plný blábolů...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
dohnal
(neregistrovaný)
22. 10. 2016 22:46
ai zmínka o citroenu první auto s posilovačem řízeí a brzd nemluvě o hydraulice perévaní
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ondra
(neregistrovaný)
24. 10. 2016 15:08
Souhlas
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat