Pod pokličkou nevydržel ani Ford Range Raptor, který těží z úspěšného jména použitého na větším sourozenci Ford F-150. Prozatím není jisté, jak to bude s dostupností modelu na evropském trhu. Ale základní předpoklady uspět i v Evropě má.
Pod kapotou se totiž objeví nový bi-turbo diesel 2,0 l o výkonu 210 koní a točivém momentu 500 Nm. Aspoň to tvrdil australský web Motoring, ze kterého ale článek s fotkami už zmizel. Výkon motoru přenáší na zadní a případně všechna kola nová desetistupňová automatická převodovka.
Doporučujeme: Hennessey představuje šestikolový VelociRaptor. Má přes 600 koní a stojí sedm milionů
Na rozdíl od běžného Fordu Ranger má provedení Raptor výrazně přepracovaný podvozek s nastavitelnou výškou a nechybí samozřejmě ani větší brzdy a pořádné off-roadové pneumatiky. Raptor je také širší a bude mít poměrně bohatou luxusní výbavu.
Podle všeho se Ford Ranger Raptor bude vyrábět jen v provedení double-cab. Pokud by byl určen jen pro Austrálii, zřejmě dostane jen volant vpravo, takže s provozem u nás by byl asi problém. Jinak by ale dovozu, ať už oficiálnímu či individuálnímu, snad nic nebránilo. Koneckonců běžný Ranger se tady prodává a ve své kategorii patří k obchodně nejúspěšnějším modelům. A motor 2.0 bi-TDI je podle hodnoty nejvyššího výkonu shodný s tím, který pohání evropskou specifikaci crossoveru Ford Edge.