Lancelote (neregistrovaný)
měl jsem čest stejného porovnání (mám přesně takového red V8 od června) a co se týká zatáček je to tak, jak se píše v článku - Focus Mustangu ujede. NICMÉNĚ na rovině je Focus výrazně pomalejší a to jsem tomu ještě nešlapal...
Viktor (neregistrovaný)
Atmosféra, osmiválec, charisma, klasika - šel bych do Mustanga. Všeobecný downsizing a globální oturbování čehokoli, mi Mustanga ještě zatraktivňuje. Ale tyhle auta ani srovnat nejdou a chápu že pro někoho jiného to vyhraje Focus. Co se vejde do kufru bych neřešil, předpokládám, že majitel Mustanga bude mít v garáži i nějaké druhé praktičtější auto.
Aleš (neregistrovaný)
Pane redaktore, srovnáváte RS a GT. Tedy Racing car a Grand Tour car. Jde o zcela odlišné kategorie. Není tedy divu, že jejich jízdní projev je odlišný. Divoké RS patří na zatáčkovité okresky, GT slouží k pohodlnému cestování na dlouhé vzdálenosti. Podle toho by si měl zákazník vybírat.
Dobrý (neregistrovaný)
Nevím jestli české silnice jsou to prave pro auto krere exceluje v rovině Mustangy jsou teď móda, během týdne potkám 3 nové mustangy a žádné RS. Mustang je krásné auto a zvuk super. Já bych sel do Focuse, hlavně v zimě bych si ho hodně uzil :