Vlákno názorů k článku Filtr pevných částic u benzinových motorů: Proč se ho nebát? od Milan - Viděli jste jak hulí nafta při "vypalování",které se...
Milan
(neregistrovaný)
6. 10. 2018 16:21
Viděli jste jak hulí nafta při "vypalování",které se pohybuje někde kolem 400 ujetých km? Fakt EKO
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr R.
(neregistrovaný)
7. 10. 2018 13:38
Nehulí vůbec nic, proč kecáš a meleš nesmysly, když o tom nic nevíš?
Měl jsem dva roky Golfa VII s 2.0 TDI a kromě lehce zvýšených otáček
a asi o 0,3 l zvýšenou spotřebou při volnoběhu nemáš vůbec šenci poznat,
že právě probíhá regenerace DPF, dokonce jsem nepozoroval ani úbytek
výkonu při jízdě. Nepříjemné je jen to, že proces trvá cca 20 min. a není
dobré ho přerušit vypnutím motoru, protože s častými regeneracemi se
zvyšuje riziko stékání nafty do oleje, ale ani to jsem nezaznamenal.
Stačí jen mít vždy časovou rezervu a nechat proces doběhnout.
Takže Milánku, jediná rada pro tebe je: Ty už to "nehul" :-)
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat