Vlákno názorů k článku Filtr pevných částic u benzinových motorů: Proč se ho nebát? od Milan - Viděli jste jak hulí nafta při "vypalování",které se...

Petr R. (neregistrovaný)
Nehulí vůbec nic, proč kecáš a meleš nesmysly, když o tom nic nevíš? Měl jsem dva roky Golfa VII s 2.0 TDI a kromě lehce zvýšených otáček a asi o 0,3 l zvýšenou spotřebou při volnoběhu nemáš vůbec šenci poznat, že právě probíhá regenerace DPF, dokonce jsem nepozoroval ani úbytek výkonu při jízdě. Nepříjemné je jen to, že proces trvá cca 20 min. a není dobré ho přerušit vypnutím motoru, protože s častými regeneracemi se zvyšuje riziko stékání nafty do oleje, ale ani to jsem nezaznamenal. Stačí jen mít vždy časovou rezervu a nechat proces doběhnout. Takže Milánku, jediná rada pro tebe je: Ty už to "nehul" :-)