Názor k článku Filtr pevných částic u benzinových motorů: Proč se ho nebát? od Petr R. - Nehulí vůbec nic, proč kecáš a meleš nesmysly,...
Petr R.
(neregistrovaný)
7. 10. 2018 13:38
Nehulí vůbec nic, proč kecáš a meleš nesmysly, když o tom nic nevíš?
Měl jsem dva roky Golfa VII s 2.0 TDI a kromě lehce zvýšených otáček
a asi o 0,3 l zvýšenou spotřebou při volnoběhu nemáš vůbec šenci poznat,
že právě probíhá regenerace DPF, dokonce jsem nepozoroval ani úbytek
výkonu při jízdě. Nepříjemné je jen to, že proces trvá cca 20 min. a není
dobré ho přerušit vypnutím motoru, protože s častými regeneracemi se
zvyšuje riziko stékání nafty do oleje, ale ani to jsem nezaznamenal.
Stačí jen mít vždy časovou rezervu a nechat proces doběhnout.
Takže Milánku, jediná rada pro tebe je: Ty už to "nehul" :-)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat