Petr R. (neregistrovaný)
Nehulí vůbec nic, proč kecáš a meleš nesmysly, když o tom nic nevíš? Měl jsem dva roky Golfa VII s 2.0 TDI a kromě lehce zvýšených otáček a asi o 0,3 l zvýšenou spotřebou při volnoběhu nemáš vůbec šenci poznat, že právě probíhá regenerace DPF, dokonce jsem nepozoroval ani úbytek výkonu při jízdě. Nepříjemné je jen to, že proces trvá cca 20 min. a není dobré ho přerušit vypnutím motoru, protože s častými regeneracemi se zvyšuje riziko stékání nafty do oleje, ale ani to jsem nezaznamenal. Stačí jen mít vždy časovou rezervu a nechat proces doběhnout. Takže Milánku, jediná rada pro tebe je: Ty už to "nehul" :-)
Vašek (neregistrovaný)
Souhlasím s Petrem R. Krom toho, pokudud ti vadí nafta, tak nech nech zrušit kamiony, dodávky, trajekty a vlaky.... Budeš první, který bude řvát, že se nikam nedostane, že nejsou rohlíky a jídlo...... Krom toho, benzín musí být určitě ekologičtější, když uchlastané osobní vozy mají 8-10 litrů spotřebu na městě, chlastá to 2x tolik co diesel........ Zlatý můj 2.0 Scout........ať si každý mele co chce...
Mildas1 (neregistrovaný)
Filtr pevných částic je stejný u každého motoru. I u benzinového potřebuje pro vypálení vyšší teplotu. Ta se ale při pojíždění po městě nedostaví a tak bude zanesen stejně jako ten u nafťáku