Ford Fiesta, s 227100 kusy nejprodávanější model značky Ford v Evropě za rok 2019, dostal 155koňový mild-hybrid z crossoveru Puma a další vylepšení zvyšující bezpečnost v provozu a komfort. Hybridní tříválcová přeplňovaná jednotka EcoBoost mHEV využívá 48voltového mild-hybridního systému s rekuperací kinetické energie. Díky této technologii bylo možné použít větší turbo a snížit kompresní poměr pro vyšší výkon a rovněž potlačení tzv. turboefektu.
Přeplňovaný litrový tříválec, který výrobce nabízí ve 92 a 115kW (125 a 155k) provedení, tak získává dalších zhruba 24 Nm točivého momentu pro dynamičtější akceleraci, zatímco v nižších otáčkách vykazuje nižší emise CO2 a lepší spotřebu. Točivý moment motoru nyní vrcholí hodnotou 240 Nm.
Ford uvádí, že mild-hybridní pohonná jednotka je zhruba o 5 % úspornější než nehybridní verze. Slabší provedení by tak mělo podle testovacího cyklu WLTP nabídnout spotřebu paliva okolo 5 l/100 km a emise CO2 na úrovni 112 g/km. Spotřebu paliva snižuje také funkce jízdy setrvačností, kterou umožňuje start stop systém, vypínající motor v rychlostech nižších než 25 km/h.
Všechna provedení současné generace Fordu Fiesta rovněž dostala technologická vylepšení v podobě aktivního brzdění při couvání nebo adaptivního tempomatu s rozpoznáváním dopravních značek. Některé úrovně výbavy nyní také umí automaticky parkovat kolmo k chodníku. Novou Fiestu lze rovněž objednat se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Tu už najdete v českém ceníku, stejně jako novoou motorizaci EcoBoost mHEV. Na našem trhu je k dostání pouze slabší, 125k verze, a to za akčních 394 900 Kč ve výbavě Titanium.