MildaS (neregistrovaný)
Copak mají společné větrací otvory v kapotě a rozvod OHV? Pokud alespoň trochu znáte tato auta, tak víte, že těmi mřížkami v kapotě přicházel vzduch do větrací soustavy. Od motoru byl izolován gumovým těsněním, aby do vozu nepronikal hluk motoru. Často se nad těmito otvory objevovaly "lapače", které nasávaly za jízdy více vzduchu a bránily zatékání vody do systému. VAZ měl své autoradio, které se dalo zabudovat přímo do desky nad řadící pákou. Stálo cca 650,-Kčs. Předěláním motoru se sovětům podařilo nechtěné, podčtvercový motor. Žádný jiný vůz už ho pak neměl pouze 2101 a 2102
Jindra (neregistrovaný)
VAZ 2103 byla vlastně Lada 1500, pak ještě byla 1500S a 1600, ta jezdila uplně nejlíp, ale ta už byla víc podobná Fiatu 125 S. Já ho měl, a i když Lada 1600 jezdila pěkně, tak na F125S neměla ani náhodou. Fiat 125S měl 1608ccm, dvouvačku, rozvod řemenem a pětikvalt. Na Ladu 1600 mi stačila 4-ka a když jsem dal v 165km/h 5-ku, tak byl žigul fprdeli:-).
Radek (neregistrovaný)
Souhlas s JFK on.Mam starý časopisy svět motoru a Lada 1500 je jen o 05 sec horší než 16tka a max rychlost je jen o 3kmh horší než u větší sestry.Jinak mam Ladu 2103 a jezdí skvěle.Mam jí pochopitelně jen jako zábavu ale jak mužu tak s ní jezdím.Zdravím všechny kdo má rád stará auta.
simčan (neregistrovaný)
Tak moskvič 412 a simca 1301, to by nebyl úplně špatnej test. Fandim simce, ale věřím, že v lecčem by pokulhávala.