Ferrari oslavuje 50 let oficiální existence na japonském trhu speciálním limitovaným modelem J50. Ferrari J50 je založeno na otevřeném modelu Ferrari 488 Spider a používá stejný přeplňovaný osmiválec 3,9 l o výkonu 507 kW (690 k), který posílá svoji sílu na zadní kola přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku.
![Ferrari J50 (5)](https://i.iinfo.cz/images/440/Ferrari-J50-5-300x200-orig.jpg)
![Ferrari J50 (3)](https://i.iinfo.cz/images/494/Ferrari-J50-3-300x200-orig.jpg)
Vývoj modelu Ferrari J50 měla na starosti divize Ferrari Special Projects, která se věnuje zakázkovým úpravám a podobným limitovaným edicím. Dvoumístný roadster má připomínat slavné modely ze 70. a 80. let dvacátého století. Výrazná linka táhnoucí se od přídě až k zadním vstupům vzduchu zase připomíná modely 288 GTO, F40 a F50.
Doporučujeme: Galerie 10 nejdražších aut všech dob – jen jedno není Ferrari
Prakticky celá karoserie je zhotovena z uhlíkových vláken. Ferrari si dalo záležet, aby každý kus auta byl exkluzivní. Světla jsou nová, interiér byl kompletně přepracován a i 20" kovaná kola dostane jen tento speciální model. Lakovna připravila rovněž jedinečný barevný odstín.
Ferrari J50 trochu připomíná také koncept Pininfarina Sergio, který vznikl v pouze šesti exemplářích na základech modelu Ferrari 458 Italia. Jeden skončil v Abú Zabí, jeden ve Švýcarsku a jeden v Japonsku. Spojené státy se mohou pochlubit třemi kusy. Není pochyb o tom, že i produkce Ferrari J50 zná všechny své majitele. O ceně se automobilka z celkem logických důvodů nezmiňuje.