Názor k článku „Favorit vypadal na pořádný průšvih,“ vzpomíná konstruktér Petr Hrdlička od PremekC - Favorit jsme ještě v roce 1987 předvedli týmu...

PremekC (neregistrovaný)
Favorit jsme ještě v roce 1987 předvedli týmu Volkswagenu ve Wolfsburgu. - no to je nesmysl, jestli se autor odvolává na pana Hrdličku, tak asi blbě poslouchal. Favorita 136L jsem měl od jara roku 1990. Na tu dobu pokrok proti Š 120L, ovšem stejně poruchové. Rozdělovač jsem za ujetých 72 000 km měnil dvakrát, zelené palivové hadičky, termostat ventilátoru i vodního okruhu, zkroucené bubny, studeňáky na desce pojistek a relátek, nefunkční alternátor, protože kablík k regulátoru držel jen za izolaci, kontakty světel v zadních dveřích, stěrače, co se zastavily v lijáku, protože nebyla dotažená matka na ose motorku, vrzající pryžové bloky přední nápravy. To byly typické závady, Němci časem udělali pořádek, ale ve srovnání se západní konkurencí to žádný zázrak nebyl.