Staňa
(neregistrovaný)
31. 3. 2017 12:40
Ten rok 1987 je doufám omyl. Přece dva roky před převratem 1989 VW nekupoval Škodu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš TT
(neregistrovaný)
31. 3. 2017 12:49
V medailonku máte místo únor 1948, únor 1968
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš TT
(neregistrovaný)
31. 3. 2017 12:50
Jinak zajímavé počtení.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ladik čechura
(neregistrovaný)
31. 3. 2017 15:31
Děkujeme za Favorita,jste machr.Musel jste prožít skvělej život.Kdyby bylo více takových lidí v naší zemi.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jaromír Bedřa Dostál
(neregistrovaný)
31. 3. 2017 16:45
Bedřa z Vančic Měl jsem ho 25 let.Jakou ten mi udělal službu s minimálmími náklady na provoz.Z lesa s vozíkem jsem navozil desítky kubíků dřeva,provoz na horách bezproblémový,těch pytlů s cementem,co viděl a odvezl...Byl to takový pionýr s velkým P. Vždy připraven! Umu našich lidí klobouk dolu.Hoši děkujem,hoši děkujem.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Gaius Julius Caesar
(neregistrovaný)
5. 4. 2017 6:50
Pod to se podepisuji. My ovšem měli Formana a to byl ještě větší služebník. A pak, kterépak dnešní auto by si nechalo líbit generáiku motoru na dílenském ponku. Až nám ho zezadu naboural debil s kamionem tak, že musel chudák na poslední cestu ze které už není návratu, směr kovošrot. Velká škoda, mohli jsme ho mít dodneška.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Franta Flinta
(neregistrovaný)
31. 3. 2017 16:47
Favorit byl skvělé auto, v tom, jak dokázal využít zastavěný prostor, je a zůstane nepřekonaný. Samozřejmě vím, že při dnešních nárocích na bezpečnost už takového využití dosáhnout nelze, ale to už je jiná kapitola.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Miroslav Vanecek
(neregistrovaný)
31. 3. 2017 17:38
Chtel bych vedet,jestli ten rok 87 je pravda,ze pujcili Favorita nemcum do Wolsburgu,aby ho rozebrali,nebo jestli to byl jenom preklep v datu.Protoze,v roce 87 byl VW jeste konkurent ze zapadu Miras
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
31. 3. 2017 17:48
Já ho ještě mám. Typ 136LS r.v. Listopad 1990.Bere 8,5l lpg a jako auto do práce naprosto super.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
I. Hůlka
(neregistrovaný)
31. 3. 2017 18:12
Soudruh Hrdlička dostal favorita stranickým příkazem a tím pádem měl všude pré. Ono to není úplně tak jak je zde uvedeno. Soudruh Hrdlička nikdy nevedl celé ÚVMV ale jen malou skupinu. Dále by byl zajímavý jeho podíl na aféře Helbig v 90. letech a jeho údajná spolupráce s ....
Pokud by kdokoliv jiný z oboru měl stejný žaludek jako Hrdlička, tak toho favorita také udělá.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Honza
(neregistrovaný)
31. 3. 2017 18:21
Pokud nevěřícně kroutíte hlavou nad letopočtem 1987, tak Vám řeknu jedno... tím nejpovolanějším, kdo o číslech mluvil a mluví je pan Hrdlička. A věřte, že opravdu ví, o čem mluví a nemá důvod si vymýšlet. Snaha tehdejšího VW získat pro sebe (alespoň část továrny - tehdejší AZNP) je známa.
V knize "V soukolí okřídleného šípu" se o tom můžete dočíst, a to včetně doplňků v podobě dobových fotografií a také vzpomínek pana Hrdličky.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
kulda
(neregistrovaný)
1. 4. 2017 0:25
Honza - tak to si myslím. že je blbost. Myslíte že komančové plánovali prodat státní podnik? Ten rok 87 je spíš překlep pana redaktora. Jako to že byl p . Hrdlička v r. 1968 na gymplu. Holt v redakci mají editora na h....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hardy
(neregistrovaný)
1. 4. 2017 3:58
Teda co udělal autor článku s obecně známými fakty, to je trestuhodné!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hardy
(neregistrovaný)
1. 4. 2017 4:06
Jen namátkou:
- Únor 1968
- Mimochodem, z Rapidu se pak vyvinula 130 RS, která vyhrála i Mistrovství Evropy.
- Favorit jsme ještě v roce 1987 předvedli týmu Volkswagenu ve Wolfsburgu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Quido
(neregistrovaný)
1. 4. 2017 10:05
Rudá rudá, nechtěla být úplně chudá!
Komančové nemuseli plánovat prodat státní podnik. Mohli si jen naplánovat, že je němci/jiní kapitalisté dostanou ze svrabu - stejně, jako s tím experimentovali v ZTS (německé bagry místo ruských tanků). Ano, ještě za totáče!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
H.R.I.
(neregistrovaný)
1. 4. 2017 10:25
Nikterak nechci, aby to vypadalo, že znevazuju jeho zásluhy a odbornost tehdejších odborníků, ale z celého článku vyplývá, že bez intenzivní spolupráce se západními exprty a dodavateli, by žádný Favorit nikdy nebyl. Tady v Československu jsme na to prostě "neměli".
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
martin
(neregistrovaný)
2. 4. 2017 17:11
Favorit Byl vážně obrat o 180 stupňů.Po tolika letech výroby aut vše vzadu,která se prodávala sama,nic jiného nebylo a všichni plnili pětiletku,zvládnout nové od píky za dva a čtvrt roku?!!!Protože prototyp jezdil vážně od léta 1985.Hrdlička je machr.Neznám jen tento článek,ale od puberty,než jsem v 18 jezdil otcovým Favoritem jsem 2* přečetl Škoda Favorit vyjíždí.Ve 20 jsem získal Favorita 135LSE ročník 1993 kterého jsem si 4 roky a 63000 km užil.Nezáludné vozidlo.Proto asi i teď rád krouhám zatáčky.Volant bez posilovače paráda na sněhu.Co novějších aut jsem cestou do práce předjel....Teď bych ho chtěl zpět.Ne na cestu do práce,to mi stačí i Fabia 1 z r.2001,ale pro ty vzpomínky.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
PremekC
(neregistrovaný)
29. 6. 2017 15:34
Favorit jsme ještě v roce 1987 předvedli týmu Volkswagenu ve Wolfsburgu. - no to je nesmysl, jestli se autor odvolává na pana Hrdličku, tak asi blbě poslouchal.
Favorita 136L jsem měl od jara roku 1990. Na tu dobu pokrok proti Š 120L, ovšem stejně poruchové. Rozdělovač jsem za ujetých 72 000 km měnil dvakrát, zelené palivové hadičky, termostat ventilátoru i vodního okruhu, zkroucené bubny, studeňáky na desce pojistek a relátek, nefunkční alternátor, protože kablík k regulátoru držel jen za izolaci, kontakty světel v zadních dveřích, stěrače, co se zastavily v lijáku, protože nebyla dotažená matka na ose motorku, vrzající pryžové bloky přední nápravy. To byly typické závady, Němci časem udělali pořádek, ale ve srovnání se západní konkurencí to žádný zázrak nebyl.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ubožáci
(neregistrovaný)
18. 9. 2017 5:04
Recyklát tenhle článek.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
JimmiNil
(neregistrovaný)
27. 11. 2017 22:13
Bi8TGI http://www.LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat