Jaromír Bedřa Dostál (neregistrovaný)
Bedřa z Vančic Měl jsem ho 25 let.Jakou ten mi udělal službu s minimálmími náklady na provoz.Z lesa s vozíkem jsem navozil desítky kubíků dřeva,provoz na horách bezproblémový,těch pytlů s cementem,co viděl a odvezl...Byl to takový pionýr s velkým P. Vždy připraven! Umu našich lidí klobouk dolu.Hoši děkujem,hoši děkujem.
Gaius Julius Caesar (neregistrovaný)
Pod to se podepisuji. My ovšem měli Formana a to byl ještě větší služebník. A pak, kterépak dnešní auto by si nechalo líbit generáiku motoru na dílenském ponku. Až nám ho zezadu naboural debil s kamionem tak, že musel chudák na poslední cestu ze které už není návratu, směr kovošrot. Velká škoda, mohli jsme ho mít dodneška.
Franta Flinta (neregistrovaný)
Favorit byl skvělé auto, v tom, jak dokázal využít zastavěný prostor, je a zůstane nepřekonaný. Samozřejmě vím, že při dnešních nárocích na bezpečnost už takového využití dosáhnout nelze, ale to už je jiná kapitola.
I. Hůlka (neregistrovaný)
Soudruh Hrdlička dostal favorita stranickým příkazem a tím pádem měl všude pré. Ono to není úplně tak jak je zde uvedeno. Soudruh Hrdlička nikdy nevedl celé ÚVMV ale jen malou skupinu. Dále by byl zajímavý jeho podíl na aféře Helbig v 90. letech a jeho údajná spolupráce s .... Pokud by kdokoliv jiný z oboru měl stejný žaludek jako Hrdlička, tak toho favorita také udělá.
Honza (neregistrovaný)
Pokud nevěřícně kroutíte hlavou nad letopočtem 1987, tak Vám řeknu jedno... tím nejpovolanějším, kdo o číslech mluvil a mluví je pan Hrdlička. A věřte, že opravdu ví, o čem mluví a nemá důvod si vymýšlet. Snaha tehdejšího VW získat pro sebe (alespoň část továrny - tehdejší AZNP) je známa. V knize "V soukolí okřídleného šípu" se o tom můžete dočíst, a to včetně doplňků v podobě dobových fotografií a také vzpomínek pana Hrdličky.
kulda (neregistrovaný)
Honza - tak to si myslím. že je blbost. Myslíte že komančové plánovali prodat státní podnik? Ten rok 87 je spíš překlep pana redaktora. Jako to že byl p . Hrdlička v r. 1968 na gymplu. Holt v redakci mají editora na h....
Quido (neregistrovaný)
Rudá rudá, nechtěla být úplně chudá! Komančové nemuseli plánovat prodat státní podnik. Mohli si jen naplánovat, že je němci/jiní kapitalisté dostanou ze svrabu - stejně, jako s tím experimentovali v ZTS (německé bagry místo ruských tanků). Ano, ještě za totáče!
H.R.I. (neregistrovaný)
Nikterak nechci, aby to vypadalo, že znevazuju jeho zásluhy a odbornost tehdejších odborníků, ale z celého článku vyplývá, že bez intenzivní spolupráce se západními exprty a dodavateli, by žádný Favorit nikdy nebyl. Tady v Československu jsme na to prostě "neměli".
martin (neregistrovaný)
Favorit Byl vážně obrat o 180 stupňů.Po tolika letech výroby aut vše vzadu,která se prodávala sama,nic jiného nebylo a všichni plnili pětiletku,zvládnout nové od píky za dva a čtvrt roku?!!!Protože prototyp jezdil vážně od léta 1985.Hrdlička je machr.Neznám jen tento článek,ale od puberty,než jsem v 18 jezdil otcovým Favoritem jsem 2* přečetl Škoda Favorit vyjíždí.Ve 20 jsem získal Favorita 135LSE ročník 1993 kterého jsem si 4 roky a 63000 km užil.Nezáludné vozidlo.Proto asi i teď rád krouhám zatáčky.Volant bez posilovače paráda na sněhu.Co novějších aut jsem cestou do práce předjel....Teď bych ho chtěl zpět.Ne na cestu do práce,to mi stačí i Fabia 1 z r.2001,ale pro ty vzpomínky.
PremekC (neregistrovaný)
Favorit jsme ještě v roce 1987 předvedli týmu Volkswagenu ve Wolfsburgu. - no to je nesmysl, jestli se autor odvolává na pana Hrdličku, tak asi blbě poslouchal. Favorita 136L jsem měl od jara roku 1990. Na tu dobu pokrok proti Š 120L, ovšem stejně poruchové. Rozdělovač jsem za ujetých 72 000 km měnil dvakrát, zelené palivové hadičky, termostat ventilátoru i vodního okruhu, zkroucené bubny, studeňáky na desce pojistek a relátek, nefunkční alternátor, protože kablík k regulátoru držel jen za izolaci, kontakty světel v zadních dveřích, stěrače, co se zastavily v lijáku, protože nebyla dotažená matka na ose motorku, vrzající pryžové bloky přední nápravy. To byly typické závady, Němci časem udělali pořádek, ale ve srovnání se západní konkurencí to žádný zázrak nebyl.