Citroën představil facelift kompaktního sedanu C-Elysée. Vůz patří do stejné kategorie jako třeba Dacia Logan nebo Renault Thalia. Sesterský Peugeot nabízí technicky prakticky totožný model 301. Ačkoli se jedná o vozy levnější kategorie, nejsou to na našem trhu obchodní trháky.
V roce 2013, v prvním celém roce prodejů, se prodalo 455 Citroënů a 736 Peugeotů. Pak čísla padala. Nyní Citroën každý rok udá něco málo přes 300 kusů, Peugeot také. Jen pro představu: konkurenční Dacia Logan si každý rok najde přes 2000 nových zákazníků. Prodejní čísla Škody Rapid asi nemá cenu ani zmiňovat.
Doporučujeme: Osm neprávem přehlížených ojetin, které jsou dobrá koupě
Facelift se dotkl přední části vozu, která připomíná aktuální designový směr značky. Citroën C-Elysée také dostal nová 16" kola, nové barvy karoserie a rozšířily se možnosti konektivity a výbavy. Vedle nového audio systému přibyl také navigační systém se 7" dotykovou obrazovkou.
Nechybí ani Android Auto a Apple CarPlay pro zobrazení funkcí telefonu na obrazovce v autě. Pokud jde o motory, žádná revoluce se nekoná. Pod kapotou je pořád tříválec 1,2 l v atmosférickém provedení a také atmosféridcká šestnáctistovka. Ta může mít i šestistupňový automat s hydrodynamickým měničem, což je z hlediska komfortu určitě lepší volba než v této třídě obvyklá robotizovaná převodovka. Nechybí ani dvě výkonové verze motoru 1.6 HDI.