Názory k článku Facelift VW Passat: Mild-hybridní diesel, upravený plug-in hybrid a poprvé asistované řízení
Jonáš
(neregistrovaný)
6. 2. 2019 14:50
kéž by jste byli při každém faceliftu v automotive tak rychlý a precizní jak u koncernu..
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
DaveB
(neregistrovaný)
4. 6. 2019 20:31
Je mi líto, ale nemůžu sdílet nadšení velmi rozšířeného "lidové-vozítko fan klubu", a to v zásadě z těchto důvodů:
1. "koncern" dlužno uznat odvádí dobrou marketingovou práci, nicméně není moc založena na technických faktech. Nevím, z čeho kdo soudí, že ten či onen počin "koncernu" je "etalonem třídy. Z technického hlediska určitě ne. Auta VW jsou spíš něco, jako když kočička a pejsek pekli dort. Ne zrovna špatné ingredience, ale výsledek pekelný pel-mel bez duše a bez technického tvůrčího espritu a rozhodně ne na špici vývoje. Exemplární selhání koncernu VW ve věci dieselů snad netřeba připomínat, i když skalní fandy to asi nerozhodí. Stručně, VW nezvládl ani Euro5, tak to prostě nafalšoval, a teď, aby si koupil odpustek, se prohlásil apoštolem kvaziekologie, čti elektromobility.
2. pokud Vám není blbé vozit na zadním skle jméno SS-Oberführera (Porsche-Praha/Brno/….), Bůh vás ochraňuj. Ale dovolte mi připomenout pár historických faktů. Ferdinand Porsche, rodák z Vratislavic nad Nisou, si ve spektru pozicí českých (sudetských) Němců vybral tu nejzavrženíhodnější variantu: zřekl se aktivně československého občanství, a v oblasti rektálního alpinismu vůči Hitlerovi předváděl neuvěřitelné kousky. Po válce ale nějak zapomněl, třeba na koncentrák u Wolfsburgu, kde živořili a umírali jeho novodobí otroci dodaní mu jeho SS-Kameraden. Poznámka, dodnes se tu rodí vaše oblíbené etalony své třídy.
3. Jeho rádoby "majstrštyk", tj. VW Brouk, vyvinutý v rámci příchylnosti ke svému guru A.H., není jeho dílo. Je to neomalená kopie Tatry 57 vyvinuté týmem vedeným jiným českým Němcem: Hansem Ledwinkou, šéfkonstruktérem kopřivnické Tatry... Takže aféra Dieselgate, tj. lhát a lhát, je svého druhu koncernovou tradicí...
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat