Radek (neregistrovaný)
Moje auto taky umí číst značky s omezením rychlosti. Má to ale dvě chyby. Jednak si neumí přečíst dodatkovou tabulku, takže netuší, že ta rychlost třeba platí jen v určité hodiny, a jednak nepozná, že ta značka přestala platit z nějakého jiného důvodu, než je ukončení platnosti značky. Tedy, když je někde třicítka a pak je přeškrtnutá třicítka, tak to pochopí. Když je někde třicítka a pak začátek či konec obce nebo křižovatka, myslí si, že ta třicítka platí pořád.
Oliver (neregistrovaný)
Naprostá kokotina, protože omezení rychlosti chtějí docílit tím, že omezí výkon auta na základě softwarového požadavku. Předjíždění bude naprostá blbost a bude to šíleně nebezpečné, přestava že dupnu na plyn a auto se základě nějakého softwarového požadavků omezí na třeba třetinu výkonu znamená že prostě chcipnu za volantem protože předjíždění. Je to blbost, kokotina a sračka, koupím si auto z Ameriky a vyližte mi prdel eu. Zavést tohle u profesionálních řidičů, klidně, s tím co teď předvádí, určitě. Navíc bude to další kokotina co rozhodně nebude fungovat hned, bude poruchova a tipuji že bez tělech systému se auto ani nerozjede. Kdyby radši sprisnili autoškoly. Řidičák by se neměl vracet lidem co kterým jim byl odebrán na základě alkoholu nebo že někoho svým nebezpečným počínání zabil. Ale samktrejmne jde o peníze. Čím víc toho tam bude tím víc bude oprav a tim víc peněz do státu. No hezky.
burtnev (neregistrovaný)
Systém automatického brzdění je na jednu stranu skvělá věc, obvzláště v koloně kdy po delší době člověk ztrácí koncentraci monotóností popojíždění... na stranu druhou se stala situace, kdy jedete po okresce mezi městy, rychlost 90, auto před Vámi a za Vámi s normálními bezpečnými rozestupy, a auto před Vámi na poslední chvíli začne odbočovat do prava. S běžným autem neřešíte, rozestup je dostatečný, než k němu dojedu tak mi uhne z cesty a mě to nijak neovlivní. Jenže vtip je v tom, že chytré auto vnímá svými senzory i lehce do strany, a v okamžiku kdy odbočující auto míjím v metrové vzdálenosti rychlostí kolem 70 km/h tak si systém řekne že to bude srážka a dupne na brzdy jak šílený... Jak vy tak hlavně auto za Vámi nic takového nečekáte a máte štěstí když to skončí jen vyskočením adrenalinu a ne srážkou, za kterou vlastně může Váš "bezpečnostní" systém. Když takovou možnou reakci už tušíte tak se naučíte i při naprosto běžných situacích udržovat ještě větší odstup, ale neovlivníte vše, může být silnice užší a proti jet auto takže nemáte tolik místa, může tam jen trochu víc najet auto z prava "na výhled" prostě cokoli a auto samo způsobí kolizi, jelikož nevnímá i auta za Vámi.
Honza (neregistrovaný)
Ono je to celé super až na jednu věc. Auto nenastartuje protože senzor si bude myslet že jsem požil alkohol. Dám ho do servisu tam mi řeknou že je třeba nová řídicí jednotka alkohol testeru za 15500,- ale protože je špatně přístupná tak je na tom 8 hodin práce. Nebo pokud nějaký z asistentů začne házet chybu, opravit ho musíte jinak na STK přijdete o technickou. Nové asistenty budou žně pro servisy.
khnwvdvol (neregistrovaný)
Evropská komise podpořila povinné omezovače rychlosti i černé skříňky v autech - Autobible.cz [url=http://www.gh214h82fu3qt73c6hby4k7yb1g13p36s.org/]ukhnwvdvol[/url] khnwvdvol http://www.gh214h82fu3qt73c6hby4k7yb1g13p36s.org/ akhnwvdvol