Vlákno názorů k článku Elektrickým Mercedesem na Moravu a zpět: Reportáž psaná u nabíječek od Jiří Korec - Vážený pane Autore, mám takový dojem že jste si...
Jiří Korec
(neregistrovaný)
17. 10. 2019 11:36
Vážený pane Autore,
mám takový dojem že jste si to komplikoval jen pro to aby ten článek byl delší a více zapadal do Vaší představě o elektromobilitě.
Napíši můj výlet na Moravu minulý týden do sklípku ve Velkých Pavlovicích. Jízda Teslou Model 3 LR. Bydlím v Klatovech:
Ráno auto nabito na 80%. Jízda Klatovy - Praha - Klatovy do práce na otočku, 260km. Po cestě jsem se zastavil na oběd v Přešticích, dobil na "rychlodobíječce" ČEZu, domu dojel s 65%. Připojil na Wallbox v garáži a za 1hod měl 90%. Mezitím dorazila dcera a manželka domů, nasedli jsme do auto a vyrazili. První zastávka v Humpolci (na záchod a dlabanec), auto pripojeno na už skutečnou rychlodobíječku Tesla Supercharger, za 20min jsme opět s 90% vyrazili na Pavlovic. Dorazili jsme po asi celkem 4hod (D1 samozřejmě) s 60% baterie. S majitelem sklípku jsme se bez problémů domluvili jestli si auto nemůžeme píchnout na obyčejnou zásuvku (beztak jsem mu udělal útratu za pár kartonů vína), přes noc nabito opět na 90%. Jen pro informaci, ten den najeto 570km. V neděli cesta zpět, opět přes Humpolec (20min zastávka na WC a dlabanec). Doma v autě ještě 60% baterie (cca 250km).
Já jsem tedy žádný problém neměl. Jestli ona chyba není někde mezi sedačkou a volantem.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Radog
(neregistrovaný)
17. 10. 2019 12:49
Koukám, že moje nablblé hlody, jsou nic oproti realitě. :-D
Chudák recenzent, takhle ho tepat, když nemá kde nabíjet.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jiří Červenka
(neregistrovaný)
17. 10. 2019 14:03
Všiml jste si, že jsem nejel Teslou Model 3 LR a že EQC má podstatně menší dojezd a nižší rychlost nabíjení, že ano?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
josef
(neregistrovaný)
18. 10. 2019 11:05
Nemá. EQC dojede rychlostí 90 km/h kolem 400 km. Že vy jste nastavil tempomat na 140 km/h, to je holt jiná věc. Kdybyste jel 110 km/h, budete v cíli zhruba o 10 minut později, ale bez potřeby nabíjení.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Radog
(neregistrovaný)
18. 10. 2019 11:39
No jistě :-), stejně jako má horší dojezd chudák IONIQ, se kterým se jezdí v pohodě do Alp, nebo i3 kterou se jezdí na Nordkap.
Nechme toho, udělal jste recenzi dle svých schopností a znalostí.
Dovolím si Vám doporučit YT kanál Fully Charged a také kanál Bjorna Nylanda. Mají vcelku hodnotné poznatky o elektromobilitě.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Sily
(neregistrovaný)
22. 7. 2020 8:36
Odpověď úplně o hovně. Nejseš manažer? On o voze ty o koze. Další elektrofanatik.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat