Miroslav (neregistrovaný)
Ti germáni umí opravdu vytvořit neskutečně zavádějící a účelové lži..... zdalipak by si byli ochotni zavézt konec výfuku ze svého Pola TGI do obývacího pokoje a spokojeně usnout, já bych jim to udělal, alespoň by od nich byl jednou pro vždy pokoj.
Jan (neregistrovaný)
Na EU to neházejte. Podpora CNG byl nástroj plně v rukou naší vlády. Je to jedna z možností, jak snížit emise, tedy podporou ekologických paliv. Nízká sazba spotřební daně u CNG byla v ČR už skoro dvacet let. Až poslední vláda si uvědomila, že na CNG jí utíkají peníze, které bude muset nějak získat za to, že nevybere spotřební daň za palivo u elektromobilů.
Jakub (neregistrovaný)
Tento článek je velice slabý. V odkazu od Jana jsem žádně upřesňující informace nenašel. Neřadím se ani do jednoho tábora. Jsem strojní inženýr a zajímají mě pouze fakta. Nikoliv loby nebo podjatost. Tomuto a 90 procentům ostatních článků chybí kalkul CO2 pro výrobu benzínu. Ten pro výrobu elektřiny je rozebrán až po ztráty při nabíjení. Prozatím nejkvalitnější kalkulaci jsem našel zde. http://www.hybrid.cz/pocitame-je-z-hlediska-emisi-vyhodnejsi-spalovaci-auto-nebo-elektromobil
martin (neregistrovaný)
Většina těch co tu píše hovadiny si to v originále nepřečte neb neumí jazyky :-) Ale kecat hovadiny umí a dokonce umí dělat testy podobného typu a dokonce umí úplně všechno a ví všechno. Jsou to kecalisté ovlivnění masou tupých ovcí, lobistů a sociálních sítí. Většina nemá ani svůj vlastní názor, jen opakují jak papoušci co slyšeli jinde. Národ je zdegenerovaný z 60% Stačí se projet v autobusu apod. a poslouchat a sledovat lidi co čtou o čem se baví a co sledují na těch malých krabičkách zvaných telefony. Ta doba kdy člověk přemýšlel a používal mozek je dávno pryč. Většina z těch pisálků ani neví jak se vůbec emise měří, čím se měří a co je k tomu všechno za potřebí. Ví jen že dám do výfuku hadici a stisknu tlačítko a ono to měří a pak vyleze vytisknuty papír s čísly - a ejhle mám papír tak jsem borec nejchytřejší na světě.
Kuba (neregistrovaný)
Spotřební daň na CNG nebo LPG je v EU víc jak 10x menší než na benzín nebo naftu. Proto stojí plyn asi polovinu toho co benzín nebo nafta. Navíc pokud je auto služební tak nemusí platit silniční daň. To si myslím, že je hodně veké zvýhodnění.
Petr (neregistrovaný)
Elektrické auto je ropák roku a za tímto názorem si stojím. Baterka v Tesle má 7 kg toxického lithia a elektřina z čistých zdrojů je pouze v Norsku. Sám výrobce uvedl,že Škoda Octavia na CNG má katalizátor pouze na případný provoz na benzín,na plyn je tam zbytečný a nemá co čistit!Jen velká lobby z USA a podplacených úředníků v Bruselu chtějí nutit občanům elektrické Tesly a tak pozvednout skomírající ekonomiku v USA!K té zavedené dani na CNG,stát za rok vybere 200 milionů korun,má to smysl kvůli kapce v moři(státním rozpočtu) takt dehonestovat čistý provoz.Nebylo by rozumější dát nějakou daň na benzín a naftu jako neekologická paliva než takovou blbost,např. já jezdím na LPG už od roku 2003 a chtěl jsem přejít na CNG.Nakonec zůstanu u LPG a pokud taky zdraží tak si koupím malý obsah v naftě.
Anonym (neregistrovaný)
No já sice elektromobil nemám, ale na střeše má fotovoltaické panely postavené bez dotací, bez dodávání do sítě a svépomocí. Takže já bych si asi nemusel do pokoje zavádět ani výfuk, ani komín elektrárny.
milanmid (neregistrovaný)
AUTA NA ELEKTŘINU BY MĚLI POVINNĚ POUŽÍVAT VŠICHNI POLITICI EU A JEJICH RODINY VČETNĚ VŠECH EKO AKTIVISTŮ !!!!!!DALE VŠICHNI STATNÍ ZAMĚSTNANCI VŠECH STÁTU V UNII MIMO POLICIE ,ZACHRÁNKY A HASIČŮ !!!TAK NA TY PAPOUŠKY CO MAJI ASI IQ PAPOUŠKA NE ??
energetik (neregistrovaný)
To ale platí jen a pouze při nabíjejí elektromobilu energií z distribuční sítě při stávajícím vysokém jadernofosilním mixu, což je často jen nouzové nabíjení. A i tak je tam velká šance že to za pár let bude úplně jinak, u plynu tak už toho moc na zlepšení není, navíc ani nejde v autě při brzdění rekuperovat. Ideální je teď v této době asi hybrid na CNG, tam je rekuperace částečně možná. Ale za pár let jak se odstaví jadernofosilní zdroje to bude jinak.