Názory k článku Důkladně jsme proklepli nový diesel 2.0 TDI Evo. Jasně ukazuje, že nafta do aut stále patří
Petr
(neregistrovaný)
1. 5. 2020 16:43
To by mě sousedé samou radostí utloukli kdybych si dovezl udrnčený a hlučný diesel.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ferda
(neregistrovaný)
1. 5. 2020 18:13
Už je ti dobře, už sis ublinknul ?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
4. 5. 2020 10:59
Tak hlavně by nechápali, proč už nemáš tu Dacii.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
5. 5. 2020 13:46
Trochu mimo,mám Accord 2.0 benzín.....
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Roman
(neregistrovaný)
1. 5. 2020 19:28
To je ale nových kazítek! Auta opravuji a chce se mi z toho . Nic se nedá opravit, jen měnit, měnit, měnit. Takové auto nebude mít jako ojetina žádnou hodnotu. A o to zde asi jde. Jen kupovat nové. To si ale každý dovolit nemůže.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Adamantium
(neregistrovaný)
1. 5. 2020 19:34
Moje rec, lepsi je sesti nebo osmivalcovy benzin..
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarda
(neregistrovaný)
1. 5. 2020 19:51
To bude zase sráč na kterém budou ladit nedostatky podle toho, co lidem odejde. Nechtěl bych být jedním z prvních majitelů.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
vagy
(neregistrovaný)
1. 5. 2020 23:29
Mám 2016 250 000 najeto,nic strašnýho.Standartní vw,když tam leješ dobrou naftu,tak sem tam kulak altík a vetrak tot vše.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Coffeboy
(neregistrovaný)
3. 5. 2020 18:35
Třošku moc složité řešení...
Parametry motoru jako deset let stará Insignia ( A20DTH ), včetně spotřeby.
No kromě emisí , samozřejmě, a ty jsou právě důvodem tak komplikovaného technického řešení.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
3. 5. 2020 22:15
Nafta patří a vždy patřila jen do kamen.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vláďa
(neregistrovaný)
4. 8. 2020 19:25
Zajimavá recenze. Děkuji za ni.
Až na komentáře pod ní...na netu je každý desetiválec v benzínu a s hektolitrem (jak říkával Liška). Mám 4 roky Supa III s 2.0 TDI 110kW v manuálu a max. spokojenost, jak spotřebou, tak i dynamikou. Ročně 40 tis a nikdy jsem nebyl brzda provozu. Do servisu pro olej a filtry.
Pánové jak rád bych vás potkal za volantem a nechal se znemožnit...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michal
(neregistrovaný)
17. 11. 2020 22:12
No nejzajímavější je dvojí okruh chlazení se dvěma termostaty zvlášť pro blok a zvlášť pro hlavu.
Člověk by skoro řekl, že to je bomba. Nicméně se obávám, že mají stále problém s častým praskáním hlav a toto je znouzectnost. U testu prvního Tourana na 100000 km praskla hlava a odešlo turbo asi při 80000 km.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat