Roman (neregistrovaný)
To je ale nových kazítek! Auta opravuji a chce se mi z toho . Nic se nedá opravit, jen měnit, měnit, měnit. Takové auto nebude mít jako ojetina žádnou hodnotu. A o to zde asi jde. Jen kupovat nové. To si ale každý dovolit nemůže.
Vláďa (neregistrovaný)
Zajimavá recenze. Děkuji za ni. Až na komentáře pod ní...na netu je každý desetiválec v benzínu a s hektolitrem (jak říkával Liška). Mám 4 roky Supa III s 2.0 TDI 110kW v manuálu a max. spokojenost, jak spotřebou, tak i dynamikou. Ročně 40 tis a nikdy jsem nebyl brzda provozu. Do servisu pro olej a filtry. Pánové jak rád bych vás potkal za volantem a nechal se znemožnit...
Michal (neregistrovaný)
No nejzajímavější je dvojí okruh chlazení se dvěma termostaty zvlášť pro blok a zvlášť pro hlavu. Člověk by skoro řekl, že to je bomba. Nicméně se obávám, že mají stále problém s častým praskáním hlav a toto je znouzectnost. U testu prvního Tourana na 100000 km praskla hlava a odešlo turbo asi při 80000 km.