kokot_pojebany (neregistrovaný)
a za chvili zakazou jidlo co prokazatelne nadyma aby lidi min prdeli... jooo italsky humor hranic nezna... kasparci. By me zajimalo jak poznaji jake auto je TDI... kdyz casto je na zadku auta jen nazev / logo automobilky, popr. modelova trida, RS, GT apod. a nic vic. Gretha musi slintat blahem, sketa jedna mala :o)))
883ccm (neregistrovaný)
No, TDI snad pozná každý na 10 metrů - ten dusivý, kyselý smrad je skutečně nezaměnitelný a je úplně jedno, jestli je to virtuálně plní Euro1 nebo Euro6, smrdí to stejně. No a kdyby kontrolující jedinec měl velmi, velmi silnou rýmu, tak ten doprovodný rachot uslyší i mrtvý :-((
Jarda (neregistrovaný)
Pro 883ccm=Když jedeš s tím svým chcípákem a překážíš provozu a cítíš smrad,tak máš asi už týden staré fusekle na nemytých nohách,nebo jsi měl čočku k obědu a následně vyrábíš bioplyn a nedrží ti přetlakový ventil.Stačí,když si otevřeš okno a pustíš si tam čerstvý vzduch.Ale nejlepší řešení-seď na pr...i doma a le nechoď na net,neotravuj!
Chce to rozum (neregistrovaný)
No tak hlavně, že moderní diesely mají mnohem lepší emise i než moderní benziny. Dokonce ve Stuttgartu to měřili a zjistili že moderní diesely vyfukují spaliny s menším obsahem škodlivin než nasávají. Jako že proč dělat opatření která pomůžou když můžeme šikanovat lidí s dieslovým autem v rámci populistické fréza propagandy :-D
Jiří (neregistrovaný)
Zajímaví. letadla vypouští palivo všude možně a spaliny taky, a lodě spalují těžkej mazut a to je teprv záhul a to nikdo neřeší tak ale obyčejný lidi budou omezovat. Mimochodem starej diesel je pro lidcký organismus míň škodlivý neš ty moderní.
fittipaldi (neregistrovaný)
Jediný řešení jak tuto situaci vyřešit je zakázat slunce, to za to může protože ohřívá povrch a stoupající vzduch zvedá částečky, můžou zakázat úplně všechny auta a ničemu jim to nepomůže. Druhé řešení je déšť který tyto mikročástečky spláchne. Jsou to šašci, ještě k tomu hloupí.