Petr K
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 11:32
S tím testem se dá souhlasit. Stejné auto, jen ve "střední" výbavě a s 1,6 eHDi používám už dva roky. Tak jen pár poznámek:
- předně, atmosféra klidu a pohody je nedostižná. C4 je skvěle utlumená jak pokud jde o motor, tak o vibrace a hluky od podvozku. Když se k tomu přidá bohaté prosklení a spousta prostoru, je to čistý relax pro všechny na palubě. Neznám jiné MPV, které by tomu dovedlo konkurovat. Kromě toho, i když oficielně spadá o třídu níže, nabídne stejnou prostornost jako zbožštěný Smax nebo Galaxy.
- s 1.6 eHDi mám dlouhodobou spotřebu lehce pod 6l aniž bych se nějak snažil. Necourám se, jezdím svižně (dálnice 140, volné okresky lehce přes 100), ale jistě ne sportovně. V takovém režimu si motor s autem poradí překvapivě dobře.
- ergononomie ovládání pal. systému je děsivá. Kdo vymyslel, že točítkem na volantu se posouvají skladby (a ještě v opačném směru, než je logické) a regulace hlasitosti se provádí tlačítky? Nastavit si oblíbená čísla na volání je operace na několik minut. Navigaci radějii vůbec nepoužívám. Místo toho jezdím podle Google Maps nebo Waze. A takových příkladů by bylo víc... Na straně druhé, i dva roky starý systém plně podporuje Android Auto.
Přesto to auto já, i rodina milujeme a když teď končí OL, bez rozmýšlení bude další auto zase na chlup to samé, jen v jiné barvě. :-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Standa
(neregistrovaný)
13. 3. 2019 23:46
Ergonomie příšerná, zadní náprava děsná, příčný prostor ve druhé řadě nic moc: pokud tam vedle sebe dáte tři plnohodnotné Cybexy, tak se rukou horko těžko dostáváte k zapnutí pásů.
Jízda prima, teda kromě té mlátící zadní nápravy při prázdném kufru. Dvoulitr nafta relativně tichý, nerozežraný, ale poruchový. Neustálé problémy s močovinou (nádržka vydrží od 10 000 po 20 000 km, jak se jí zrovna chce, dolít ji sami nemůžete, protože dolití se musí potvrdit přes diagnostiku, a navíc po každém doplnění háže chyby celý systém), chronické přidírání napínací kladky řemene pohonu příslušenství, které v mém případě vedlo k přeskočení rozvoďáku a destrukci hlavy motoru po 50 000 km, spousta dalších oprav. Pikantní byla třeba brzdová čelist, která se rozpadla při motání volantem na parkovišti. Stávkující klimatizace a parkovací kamera už byly jen třešničkami na mimořádně nechutném dortu.
Tenhle nekvalitní bazmek bych nedoporučil ani úhlavnímu nepříteli.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat