Jarmil benes
(neregistrovaný)
12. 4. 2020 8:03
A co je to za motor 1.5 ctdi 55kw
V opel combo van
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Robert
(neregistrovaný)
12. 4. 2020 17:02
20 let a pořád dokola, vyplatí, nevyplatí... Článek o ničem... Ale tak hlavně že je práce
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Moje jméno
(neregistrovaný)
13. 4. 2020 11:55
Stále přemýšlím, v čem je ta výhoda výše umístěného vypustniho šroubu. Zřejmě má jít o úsporu za ten litr sraček a usazenin na dně. Tak to děkuji, ale já si vždy rád za ten jeden litr oleje připlatím, než trpět tuto zrůdnost.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Radomír
(neregistrovaný)
13. 4. 2020 14:22
Autor článku se projevuje jako naprostý diletant, to snad ani není možné, kdo se dnes vydává za motoristického novináře. Výpustný šroub - autora tohoto řešení postavit rovnou ke zdi, to je naprostý debil. Zůstane-li v motoru při výměně oleje 5% staré náplně, sníží se životnost nového oleje o 50%!! Tak to opravdu nevadí, zrovna jako ten studený provoz a neustálé startování. Prosím Vás pane Stehlík, zkuste se trochu vzdělat než zase příště začnete psát, takto se jen ztrapňujete.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat