Názor k článku Diesel, benzin, elektřina: Na co se hodí jaký motor? Každý má svá omezení od Martin - Vážení, s lehkým pousmáním čtu podobné články. Popisují totiž...

Martin (neregistrovaný)
Vážení, s lehkým pousmáním čtu podobné články. Popisují totiž něco, co tvrdím bezmála 5 let. Sám jezdím 4 rokem hybridním Aurisem v kombíku a po najetí téměř 200.000 km s těmito vozy (minulá i předchozí generace - velmi znatelný rozdíl a jestli je ten posun stejný jako předtím, jdu pro něj). Upozorňuju, že nejsem fanoušek Toyoty, mám plno výhrad k některým řešením (neprakticky řešen interiér kolem řidiče - žádný odkládací plochy, nesmyslný ovládání všeho ...), ale co se praktičnosti (kufr jak hrom + další prostor pod podlahou) a hlavně jízdy (necuká při řazení, vyvážený podvozek) týká, nic smysluplnějšího jsem za svých téměř 25 let ježdění neřídil. Nejsem ani odborník na auta a cokoliv jiného, mám jen selský rozum a ten většinou funguje. PS: cena dnešních vozů stoupá až nesmyslně (ale máme co jsme chtěli), ale ve své době se takový skladový hybrid v plné výbavě (snad jen bez navigace :-)) co sám parkuje, čte značky, automaticky přepíná světla a brzdí prodával za stejné peníze jako třeba středně vybavená kára s 1,6 HDi apod. konec hlášení