Vlákno názorů k článku Deset problematických ojetin, které potvrzují pověry o nekvalitě francouzských aut od Hanzo - Nevím, mám C5 I 2.2HDI z roku 2001,...
Hanzo
(neregistrovaný)
19. 3. 2017 16:15
Nevím, mám C5 I 2.2HDI z roku 2001, má najeto 450k a nikdo se ještě nechytil ani vstřiků, ani truba.. při nějakých 380k se rozsypalo ložisko na spojce, z důvodu těžkého motoru a našich cest náprava vydrží 40-80k, zadní náprava byla dělaná před cca 100k... a na ten nespolehlivý podvozek H3+ který má proti H3 ještě 2 koule navíc, ještě nikdo nikdy nešáhl.. krom předepsané výměny oleje. :) za mě nezmar který mě nikdy nikde nenechá
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tony
(neregistrovaný)
28. 3. 2017 20:32
Přesně tak na ty koncernový chachary.České cesty si žádají žehličky a to jsou jen vozy s Hydractive C5,C6 tak kdyby někdo chtěl pít kafe na dálnici za jízdy a nepolít se tak jen v těchto autech.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat