Názor k článku Deset problematických ojetin, které potvrzují pověry o nekvalitě francouzských aut od Marian Mrózek - Nevím jak jsou na tom ostatní, ale moje...
Marian Mrózek
(neregistrovaný)
7. 11. 2018 10:28
Nevím jak jsou na tom ostatní, ale moje C4 II eHDi s robotem má najeto 420tis a za tu dobu jsem měl 3 poruchy. Při 270tis km jsem po písečné bouře v Itálii zadřel kladku napínání řemene. U hotelového podobný problém melo asi 5 dalších aut a to hlavně Audi. Pak jsem rozbil v díře přední kolo a odnesli to ložisko. To ale není chyba auta ale stavu polských okresek. Třetí závada byl snímač teploty chladiče. Motor se neodehrál, jen blbě vyhodnotil teplotu a tak se hodil do nouzového režimu.
Teď jsem po druhé měnil filtr a chtěli by to nové tlumiče. Ty přední teď začaly vrtat, což je známka totálního opotřebení, takže výměna je jasná. První desky jsem měnil při 200ris km. Vzadu při 350tis km. Teď se blíží rozvody. Je tam interval 240tis, ale první výměna byla dříve, protože jsem jezdil více než 50tis ročně.
Převodovka funguje bez problémů a spojka taky. Vše ostatní rovněž. Tedy kromě světla v zrcátku clony, ale to spíše rozbila moje žena. Kůže vypadá lépe než v 3mes staré Oktavce a jezdím dlouhodobě za 4.8. polovina z toho jsou dálnice.
Po zkušenostech ze služební Audi S8 mohu říci, že je to nejspolehlivější auto co jsem kdy měl.
Myslím, že by se autor mohl zaměřit i na novější auta. Přece 15let staré už mají něco za sebou. A taky bych se podíval na současné a srovnal je s třeba německou ikonou. Myslím, že by spousta lidí bylo překvapeno. Kolega jezdí výhradně německými auty a za posledních pět let nenašel auto, do kterého nemusí lit litry oleje. Bavíme se o nových autech:)
Takže hlavy vzhůru a věřte svým zkušenostem a ne jen internetu.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat