Názor k článku Deset problematických ojetin, které potvrzují pověry o nekvalitě francouzských aut od wiener - tak nevím, mám tři C5 Break, na první...

wiener (neregistrovaný)
tak nevím, mám tři C5 Break, na první 2.0 16V benzin 2001 najeto 508 tis. a pořád jezdí, měněny bežné náplně když nepočítám havárku před 10 lety (biliár mezi svodidly ve 150 a auto poté odjelo samo). Druhá 2.2 HDi 2001 najeto 515 tis. a měněna řemenice alternátoru (auto ještě dojelo 200km domů) a turbo v 490 tis. (to už teda nedojelo). Na třetí 2.2 HDi 2005 najeto 185 tis a bez závad. Na hydrauliku se nesáhlo kromě výměny kapaliny a pořád komfort neskutečný. S elektronikou problémy snad jen s oknem v pátých dveří (mikrospínač). Předtím jsem měl Oktávku I která mě 2x vypekla v zahraničí na odtah a ve 200 tis. šla z domu. Takže je to o tom, že si někdo koupí neservisované křápy a pak se diví. Pokud se auto pravidelně servisuje jak má a jezdí se s ním slušně tak s nim není problém. A to nemluvím o tom že C5 prostě NEREZNE.