Názor k článku Deset problematických ojetin, které potvrzují pověry o nekvalitě francouzských aut od Roman - Tak a teď realita: Měl jsem VW Passat B6...

Roman (neregistrovaný)
Tak a teď realita: Měl jsem VW Passat B6 r.v.2008 - dobré auto jenže po 7 letech a 200tis. naj. km v autě všechno začalo vrtat, kapota motoru totálně rezavět. Motor 1,9 TDI bez problémů. Koupil jsem si nový Peugeot 508 SW 2.0 HDI GT - parádní svezení. Oproti Passatu B6 nesrovnatelně lepší materiálové provedení interiéru - i po kostkách nic nevrže. Motor diesel bez problému a velmi tichý. U obou aut jsem jezdil jen na lepší naftu většinou Verva, vyplatí se to - lépe jede a nižší spotřeba. Jediná výtka na GT - u kombi špatně vyřešené páté dveře od kufru. Otevřeš a kapou ti sračky na záda. Čekáš než okapou.... Neuvěřitelné kdo toto navrhoval. Ale to nejdůležitější na závěr :!!! S passatem jsem jezdil za 5L - na plnou nádrž 70L jsem najel 1400 km. S peugetem 508 jezdím za 6,5L na plnou nádrž 70L najedu cca 1100. Jenže fór je v tom, že jezdím měsíčně po stejných zákaznících, mám měsíčně stejné nájezdy a tankoval do obou aut rovněž stejně měsíčně 2x plnou nádrž..... V praxi to znamená, že Passat ve skutečnosti nejezdil za 5L ale za více, auto na tachometru ukazovalo najetých více km než ve skutečnosti bylo a prodával ho kvůli nájezdu dříve než jsem musel. Dobrá strategie VW, že? Kdyby mi to někdo řekl, tak bych tomu nevěřil s čím se dá manipulovat. Ale smysl to dává....