Názor k článku Deset problematických ojetin, které potvrzují pověry o nekvalitě francouzských aut od davidk - jako majitel C5 I break z prosinec 2003...

davidk (neregistrovaný)
jako majitel C5 I break z prosinec 2003 a moc nesouhlasím s autorem článku. Duchy v elektrice nemá, jen horší zpracování (pájení) kontaktů. tedy nic neopravitelného a "nekonečnou" funkčnost. zatím jsem měl vadu na podávacím čerpadlo a airbagu řidiče. Co se týče hydrauliky tak momentálně prasklý rozvod dozadu (tlakové trubičky) ale to je moje vina, jezdil jsem rok bez spodního deklu. Hydraulika se zbastlit nedá, je to takové unifikum že "ničím nenahradíš". Jinak dát 2000czk za kouli (6 celkem) na 200.000km luxusního povození není zas velká investice. A mám 2.0HDi a s FAP i když se "údajně" mantoval až od roku 2004. Takže najeto už 277 000. Kromě standartních výměn jako jsou rozvody, brzdy, olej, filtry a přední žárovky, přišla navíc jen investice intercooler, koule (s olejem), žhavičky a tlakové trubičky a nyní budou komplet čepy, pro sichr... myslím že slušný na auto co má pomálu 300 000 Km. Ať se jde oktávka vycpat :-)