Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Deset problematických ojetin, které potvrzují pověry o nekvalitě francouzských aut. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Z-1000 (neregistrovaný)
Autor článku neví co mluví,měl jsem více aut jak americká tak japonská i evropská,ale na tu naší škodu-peněz nechci ani pomyslet.Nová Fábka 1,9 sdi v záruce 3x měněná převodovka v průběhu 100 000 km,upadlé přední pravé kolo,za jízdy se otevírající kufr,nefunkční přístrojovka,nefunkční klima a stále vrzající vnitřní plasty atd.Nemluvě o drobnostech ,schránka u spolujezdce, odpadající dvířka,věčně nesvítící světla jak vee předu tak vzadu-sami v servisu kroutili hlavou-vždy všee řešeno v značkovém,nakonec raděj prodáno do aaa. Pak Xantia 2HDI 650 tis,provozní závady 2x spojka,destičky atd. střet s HRV ,HRV na podvalníku odvezen, Xantia se zvednutým podvozkem po svích opraveno střet s Subaru,Subaru šrot, citron opraven,dostalii zaměstnanci šrot,C5 II 2 HDI 450 tis. 2x spojka,větrák chlazení chladiče,střeet s Oplem ,Opl odtažen C5 po svích opraven dodnes jezdí,ale již mají zaměstnanci bude brzo šrot,C6 2,7HDI tady je to horší na náhr.díly a poruchovost,neboť to bylo z bazaru a nikdo předtím nic do toho neinvestoval ale již má 230 tis,v bazaru miin odtočeno 100 tis.a klepnuto na předek,ale proti Š pořád dobré