Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Deset problematických ojetin, které potvrzují pověry o nekvalitě francouzských aut. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Dawe (neregistrovaný)
Po přečtení se my chce opravdu smát. Opravdu těžký lobbing za Vw... Vynechám Peugeot a Citroen - to nechám jiným lidem, kteří o těchto modelech vědí víc, než já. Ale napsat o Meganu 3. generace a jejím motoru 1,6 16V , že "obvyklá atmosférická šestnáctistovka je dobrá jen v „ošizené“ verzi o výkonu 74 kW. Škoda, že jde o legendárě spolehlivý motor v kategorii 1,6l, který mohou v koncernu jenom závidět. Ohledně laguny II. je většina věcí pravda - hlavně to, že pokazila pověst jménu Laguna a vlastně celému Renaultu. Byl to opravdu těžký průser a přiznává to sám Renault. Ale pán asi netuší, že Renault vždy představuje tzv. fázy 2. Což u laguny II. znamenalo vpodstatě nový model s technikou téměř shodnou s pozdější Lagunou III. , která naopak spolehlivostí exceluje.... A Vel Satis - "Klepal se mu podvozek a ani s tím slibovaným komfortem to nebyla žádná sláva." Většina lidí, co se v něm měla možnost svézt a hlavně si sednout do neskutečných křesel, mluví trochu jinak. A napsat, že z naftových motorů nejde doporučit ani jediný? A co 2,0 dci? Motor, který svým kultivovaným projevem a hlavně spolehlivostí dělá z 2,0 tdi hromádku šrotu. Ale tak zasmát se můžem, žejo?