Názor k článku Deset problematických ojetin, které potvrzují pověry o nekvalitě francouzských aut od Dawe - Po přečtení se my chce opravdu smát. Opravdu...
Dawe
(neregistrovaný)
13. 3. 2017 20:22
Po přečtení se my chce opravdu smát. Opravdu těžký lobbing za Vw...
Vynechám Peugeot a Citroen - to nechám jiným lidem, kteří o těchto modelech vědí víc, než já.
Ale napsat o Meganu 3. generace a jejím motoru 1,6 16V , že "obvyklá atmosférická šestnáctistovka je dobrá jen v „ošizené“ verzi o výkonu 74 kW. Škoda, že jde o legendárě spolehlivý motor v kategorii 1,6l, který mohou v koncernu jenom závidět.
Ohledně laguny II. je většina věcí pravda - hlavně to, že pokazila pověst jménu Laguna a vlastně celému Renaultu. Byl to opravdu těžký průser a přiznává to sám Renault. Ale pán asi netuší, že Renault vždy představuje tzv. fázy 2. Což u laguny II. znamenalo vpodstatě nový model s technikou téměř shodnou s pozdější Lagunou III. , která naopak spolehlivostí exceluje....
A Vel Satis - "Klepal se mu podvozek a ani s tím slibovaným komfortem to nebyla žádná sláva."
Většina lidí, co se v něm měla možnost svézt a hlavně si sednout do neskutečných křesel, mluví trochu jinak. A napsat, že z naftových motorů nejde doporučit ani jediný? A co 2,0 dci? Motor, který svým kultivovaným projevem a hlavně spolehlivostí dělá z 2,0 tdi hromádku šrotu. Ale tak zasmát se můžem, žejo?
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat