Vlákno názorů k článku Dechová zkouška před každou jízdou? Evropský parlament schválil povinný alkoholový zámek od Milan Slánský - Idioti,nesmysly,totalita,buzerace!!!...Samozřejmě NESOUHLASÍM s řízením pod vlivem..Ale toto...

Milan Slánský (neregistrovaný)
Idioti,nesmysly,totalita,buzerace!!!...Samozřejmě NESOUHLASÍM s řízením pod vlivem..Ale toto už je moc!!!. Proboha,oni mají snad h.vna ,místo mozků!.... Co když bude mít pivo spolujezdec,nebo povezu svadebčany-a alkoholu v ovzduší auta bude dost--vypne ??..Omezovač rychlosti--totéž. Budu v situaci,kdy potřebuji rychle zvýšit výkon,přidat,a zařadit se ...Omezovač mne zpomalí...Idiotství--jako AUTONOMNÍ ŘÍZENÍ.To je nesmysl. Bude se auto řídit samo,a já jen sledovat? Proč? nečinnost uspává. A co když se porouchá---zabije to posádku i ostatní účastníky. Čínská elektronika. To by stačilo jednou v životě...A hlavně --PROČ ????
Petr (neregistrovaný)
Na videu je jasně řečeno, že na to musíš foukat 5 vteřin a pak ti řekne, ze můžeš nebo nemůžeš nastartovat. Omezovač ti nebrání rychle zvýšit výkon. Autonomní řízení je naopak mnohem lepší, než lidsky řidič. AI, totiž předpovídá co lidé udělají, když uvidí přecházet člověka na přechodu tak samo zabrzdi (člověk si toho ani nemusí všimnout). Když jedeš ve tmě a někdo nemá reflexní bundu, tak stejně AI je schopné na toto reagovat. I když se poroucha AI je tam nezávisle na tom detekce zda řidič dává pozor a když ne, tak jednoduše zabrzdi (ne vše je totiž napojené na jednu věc). Souhlasím, že Čínská elektronika stojí za nic, ale toto není elektronika z Číny. A proč? Třeba kvůli tomu, že existující lidi, kteří za volantem telefonuji a nedávají pozor a policie není schopna kontrolovat všechny. Třeba kvůli tomu, že za volantem zemře za rok přes 1milion lidi. Mimochodem automobil se ti během jízdy, kvůli alkoholu nevyhne detekuje ho jen, když ty dýcháš na přístroj.
Skeptik (neregistrovaný)
Zastaví, jo? Asi tak jako to Volov v Arizoně od Uberu? To, které o chodkyni vědělo 6 sekund předem? To, které jí převálcovalo a ani se nesnažilo zpomalit, nebo změnit směr? S ohledem na skutečnost, že AI má v tom autě k dispozici takové lokalizační technologie (LIDAR s 360° a 3D pokrytím, RADAR s 360° pokrytím a 7 kamer), které lidský řidič nemá, resp. může mít, ale výstup z nich bude stále jen optický na nějaký display a navíc data v takovém množství jsou pro člověda nezpracovatelná v reálném čase, tak rozhodnutí AI nezměnit směr jízdy a nebrzdit je podle mne první vražda člověka robotem. A rozhodně ne poslední. Samozřejmě jsem dalek toho věřit, že lidský řidič by tu situaci zvládl. Určitě ne, ale nevěděl by o ní 6 vteřin dopředu a v tom zlomku času před nehodou by alespoň zkusil brzdit a ti lepší řidiči se třeba pokusili o vyhýbací manévr.